Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Heli77 skrev 2009-10-20 22:15:22 följande:
    Jag har också bara mindre vantar, men jag hade nog satsat på L.
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 07:57:39 följande:
    Mårning
    Mårning - morgonfotograf du oxå ser jag.
  • saturnina
    Morty skrev 2009-10-21 09:05:07 följande:
    Härliga bilder! Jag hade nog inte satt upp ny tapet. 
    Haha, nä, det är därför jag satt upp tyg istället. Men storasyster & storebror ska få nya rum, så de måste få nya tapeter. Det är såå svårt att välja. Finns så mycket fint.
  • saturnina
    Love Isac skrev 2009-10-21 09:40:09 följande:
    Hej alla!Fina barn&bilder i BT som vanligt!=0)Ni som kan allt här inne....en liten fråga...Molos mösspr med stjärnor och "öronflärpar".Hur är dem i strlk?Kan en 6-åring ha stlk M??Tack!
    Min femåring har L och hon har på intet sätt stort huvud, så nej, köp inte M.
  • saturnina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 09:57:57 följande:
    Inte aning om hur det står till med salg. Jag har haft lite stalker problem  Och har därför tömt mina bilder. Tjejer när köper nu julklappar? är man tokig om man börjar nu?
    Nejdå, jag var i Ullared för 3 veckor sedan och inhandlade lite julklappar.
  • saturnina
    Tasha78 skrev 2009-10-21 10:01:04 följande:
    jag har redan köpt alla mina julklappar så tokig är du inte
    Ops!!! Snabbis.

Det är rätt skönt att handla lite i oktoberbudget, lite i novemberbudget och lite i decemberbudget. Både tidsmässigt och ekonomiskt.
  • saturnina
    Tasha78 skrev 2009-10-21 10:03:11 följande:
    jag och mannen ska inte heller och dottern är för liten men hade hon varit 3 idag hade inte hon heller fått
    Varför?
  • saturnina

Ok. Jag ska vaccinera mig. Mer av solidaretet än av rädsla, jag tillhör inte någon riskgrupp, men det finns människor i min omgivning som gör det.

• saturnina
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-21 10:10:10 följande:
    Näpp, ingen vaccination här för någon av oss. Har läst på en massa och frågat läkare och kommit fram till att jag inte tänker låta mig och barnen vaccineras då det till största delen är för att skydda riskgrupperna i samhället och inte oss själva. Och en influensa klarar vi av, den är inte tuffare än vanliga flunsan och den vaccinerar vi oss aldrig mot... Men jag fick en kallelse till vaccination för V häromdagen för hon låg tydligen i en riskgrupp, men talade med BVC igår och det var hennes gamla förkylningsproblem som orsakade kallelsen, problem som hon inte längre har, så hon kommer inte vaccineras iallafall.
    Men ni kanske kan smitta människor i er omgivning som tillhör riskgrupper.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15