Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultron: Jag hoppas innerligt att ditt hem är inrett helt i Ullared anda som fam. Malmö´s radhus
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-11-02 21:11:34 följande:
    Ja, jag vet inte vilka som är roligast. Besökarna eller de anställda . Och vilket fack man själv ska placera sig i. Jag är där säkert 6 ggr per år, men inbillar mig att jag är normal
    Bägge var nog lika roliga. Skulle nog kunna tänka mig shopppa loss en hel del kul där men inte inreda hela huset kanske, fast i och för sig så har vi överhängande Ikea hemma så vad är skillnaden.
    Du handlar Molo också, och DET gör dig normal
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-11-02 21:22:38 följande:
    Molo en masse också För att fortsätta OT/försvarstal så köper jag mest förbrukningsgrejer och leksaker där. Kläderna orkar jag inte ta mig genom och husgreåd etc svämemr huset redan över i.
    Ver kar som om man kan göra riktig bra fynd på vissa saker, varför har jag så långt dit för......räcker det inte med 63 mil till salg, måste jag ha långt till Ullared osså?
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:24:48 följande:
    Tack Njae- inte direkt och min man är inte lika glad i vodka heller Jag håller på Morgan Och 6 ggr Det avverkar jag på ett par månader
    Och jga som aldrig varit där
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-11-02 21:29:38 följande:
    Jo, men jag är mer normal än dig med . Ljusslingor i november... Morgan rules, han behöver nog inte vara singel så länge till !
    Hmmm, mina ljusslingor åkte upp första veckan i Oktober......{#lang_emotions_embarassed}
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:32:32 följande:
    Jag har å andra sidan ganska långt till Ikea men jag inreder varken med Ikea eller Gekås så det är spelar ju kvitta Älskar dock att man kan numera hitta det mesta i prylväg på Gekås men billigare(annat var det förr...) Kläder kollar jag sällan på bortsett från strumpor, magiska vantar och softshells
    Prylar me lika a lot!! Måste försöka ta mig dit nån gång....
    JA, Softshell jackor därifrån har jag, de är toppen!!
  • ChokladMoshin
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 21:37:17 följande:
    ha ha skrattade gott åt kvinnan som köpte hela barnens garderober för hela året på ullared under en o samma helg.
    Ja, egentligen fy vad tråkigt att få hoppa loss en gång om året liksom.
    Jag shoppar lite men året runt
    solouniko skrev 2009-11-02 21:38:57 följande:
    63 mil är ju nära, jag har 170 till salgen Åååhh vad jag är shoppingsugen! Hur kommer det sig att det alltid blir så när barnet sover och sambon jobbar natt?
    Ooooh, ska inte klaga då. 63 mil är ju ett stenkast bara jämfört med dig.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-11-02 23:38:57 följande:
    Vad dött det var här Nu tycker jag det är dags för lite reor!  Är så sugen på winterblossom body, badges klänning och lila stars suit ju!
    HÅller med!! Vill ha mera Birdie print, klänningarna.
    Mitt favvo print i höst!
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-03 21:50:51 följande:
    Hej sötaste sötisar.Är såååå avis på er som skall till salgen imorgon. Blir inget för mig pga för mycket Odd Molly shopping o Paris resa. Men hoppas att ni fyndar i massssssor!!
    Oooh, gokväll!
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-03 22:23:20 följande:
    Ja hoppas också på vårens. Eller eg inte haha har så det svämmar över här hemma
    Hoppas på fina vårplagg så det är värt att åka till salgen nästa höst
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-03 22:32:17 följande:
    Hej sötaste sötis! Jajamen Hon gick väldigt tidigt. När hon var 10 1/2 månad redan. Hon är ett litet pulver så det är inte så konstigt. hade inte ro att sitta still mer. Hon sitter banne mig inte still 2min på dygnets vakna timmar
    Härligt med Paris, där var jag och maken på en liten lööööv resa innan det började ploppa ut kids......himla mysigt var det!!
    Hoppade du ngt kul?
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-03 22:41:29 följande:
    hihi Hittade till alla utom mig!! Jacka till pappa & Miriam och Isak shoppade loss i Walt disney butiken Nämen heeej sötis! Hur mår "min" lilla sötelök. Stora tjejen nu va. Tack gumman. Skall du till salgen. Vad roligt! hihi låter som Miriam det Hon chockade mig totalt idag när hon satte sig med mig framför tvn idag och kollade mannen som talar med hunar - Ceasar hahah Jaaa vi måste träffas snart igen!
    Typiskt det där!! Maken sa att jag måste tagga ner på barnkläder och unna mig mer till mig själv. Men hur lätt är det att hittta ngt fint då? {#lang_emotions_undecided}
    Mycket roligare att hoppa till kidzen!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15