Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

isako skrev 2009-11-03 22:44:58 följande:
    ja faktiskt Men har hittat Odd Molly nu o har snöat in där lite. O dom är ju så fina. Men ändå får man dåligt samvete.. Men men.. Hur mår ni då?
    Ja, Mollysarna är fina men passar inte min kropp....
    Vi mår toppen, skulle ringa och beställa tid för vaccination av oss idag nu när jag äntligen besämt mig för att ta den!
    Då säger dom att den är slut och dom vet inte när mera kommer!!! {#lang_emotions_demon}
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-03 22:56:27 följande:
    What!? Men vad bra då slipper jag bestämma mig haha är så jääävla velig!Nää nu skall jag nanna. inskolning på dagis nu ju så jag är döden död!! Kramis
    Ok, kramis nattis!!
  • ChokladMoshin
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-05 08:05:21 följande:
    godmorgon tjejer !! Idag vräker snön ner , kanske dax och köpa en vinterjacka
    Hej gumman!!

Ska vi försöka få in en lek date i slutet på nästa vecka?
  • ChokladMoshin
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-05 09:49:41 följande:
    Låter toppen..då kan ni ju komma till oss för då är hallen klar så man kommer in  hur går det får beställningen föresten ?
    Blääää på dom, det var ju inte mitt fel som jag skrev först.
    Ngt fel från dom med restad vara som inte alls var restad {#lang_emotions_yell}

Men tycker den borde komma senast i början på nästa vecka!!
    SKa jag ta med mig alla kidzen så får det bli på fredag, dom går ju på dagis tis-tors.
    Annars kommer bara jag å Fia, men tråkigt för din tjej.
  • ChokladMoshin
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 21:31:46 följande:
    förresten tjejer har ni ngt tips på hur man ska få maxen å äta???.. han har inte ätit på 5 dagar nu.. om man inte räknar totalt 2 vällingflskor/dygn å 1 yoggi/dygn.. testat med mat men han vill inte försökt med allt... kan säga att yoggin äter han inte hela på en gång heller utan den har idag blvit utspridd på 3 tillfällen =S.. vet ite hur mga dagar det kan gå... vill ju inte att han går ner i vikt för mkt..
    Mina 2 stora barn är riktiga stor ätare, men när dom är sjuka så brukar det bli 1-2 liter vatten och nån dl yoghurt om dan.
    Så oroa dig inte du, dom brukar äta det dom behöver.
  • ChokladMoshin
    vakttjejen skrev 2009-11-05 22:52:28 följande:
    Jag har köpt begagnat till min flicka. Om de är hela, rena och fina förstår jag inte problemet. Kiss och bajs och sånt kan ju lika väl ha kommit på tex byxor. Eller?
    JAg själv skulle aldrig sätta på mig begagnade underkläder så då sätter jag det inte heller på mina barn.
    Finns ju sjukdomar och sånt också inte bara kiss etc.
  • ChokladMoshin
    Quiet thoughts skrev 2009-11-05 23:59:08 följande:
    Hahaha här sitter ni o babblar om trosor huruvida man ska ärva säla osv.jag köper nya åt Lova men Lova lånade ut sina trosor åt en pojke en gång som hälsade på för han pinka på sej Jag är i Uppsala nu, på Duvan. Jag betalar för bredbandet. 25 kr för 24 timmars användning då, man får logga ut när man e borta så räcker de längre men jag måste väl köpa mer för helgen ändå. Nervös o bli utan.Såg nog nåt oskyddat trådlöst men de kanske man inte vågar sej in på ^^Lova kanske skall få en shunt nu också i huvudet pga vattnet där.
    Nämen lilla Lova!! Tycker det räcker för den lilla goa tjejen nu.
    Barn ska inte vara sjuka och ha ont, och definitivt inte cancer.
    Håller alla tummarna på att det går åt rätt och håll och att ögat kan räddas.
    Tänker på er ofta!! Kram
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-06 09:10:21 följande:
    Hi hi- vilken underbar sidfot du har
    Ja, hihi!
    Längtar ju så tills jag mister min salgoskuld....

Tror du förresten som verkar insatt, att Molo kommer sluta med sina salger, eller ha dom väldigt sällan?
    Smileycat hade ju fått ett oroväckande svar från gissar att det var OTT.
  • ChokladMoshin
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-06 09:11:59 följande:
    Ja nää jag har fått nog av T & blocket. Nu får det bli en ny ifrån en butik. Hur är det med er?
    Men såg du mitt inbox då, hittade ju ny!

Bara bra! Själv då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15