Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-11-07 23:17:10 följande:
    hmm.. aaaningen rörigt mitt, ditt, milliz, systers o lilla ärtans hua.. handlar INTE åt många nån mer gång!!! *sa jag förra gången med*
    Näe, kan tänka mig det är extremt jobbigt med flera.
    Du MÅSTE sätta maxgräns nästa gång!
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-07 23:23:53 följande:
    joo.. men så frågar nån i sista sek.. o jag tycker synd om att de ska bli utan jag ska sätta stopp nästa gång!!! typ 2 st.. kanske..  ev.. om jag orkar.. handla åt enbart mig e lockande men jag enog för snäll....
    JA, du e himla snäll du!!
    Får fråga tidigt i vår
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-07 23:33:30 följande:
    ja men du e ganska lätt.. inga stora krav.. *hoppas det blir bra denna gången med*joo... sländtröja, knapp  i 92 har jag köpt.. ?? hittade ju inga leggings i det.. vill du inte ha den så tar jag den
    Åååååh, stl. 92 kan hon ju ha i knapp tröja!!!!!!!!!!!!!!!!! Löööööööööööööv u!!!
    Klart det andra blir bra.
    Du behöver inte hålla på att fota och ha dig till bt heller. Får se vad det blir när det kommer!
  • ChokladMoshin
    Quiet thoughts skrev 2009-11-07 23:34:59 följande:
    Godafton.vad händer här?Jag la just in lite bilder i bloggen. Lova ligger ju på intensiven nu, ny OP då hon fått shunten.bambinidolce.blogg.se/( inge blodigt )
    Men lilla gumman, vad hon får utstå den lilla.
    Men samtidigt härligt att se de bilder där man ser hennes glädje och skratt i det hemska.
    KRAM till Lova!!
  • ChokladMoshin
    Quiet thoughts skrev 2009-11-07 23:42:38 följande:
    ja salgen var säkert rolig Ja usch ja, men tack för kramen ^^det är hemskt att behöva se henne utstå allt detta.
    JA, barn borde bli skonade från all smärta och hemskheter.
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 00:28:35 följande:
    o dukati va i 116!!! *haha* skulle ha 110, men fååå plagg som slank med från höstens.. många stoppades ju i kassan... växalåda e bra
    Ska inte du sluta sortera nu och sova?
    Eller ska du vara vaken ett dygn???
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 00:33:22 följande:
    jaa... om några timmar... =))) då vet du!! joo.. ska sova.. *rätt skönt o bara sitta o slappa!!!* o svårt o slita dig.. har mina kläder på  ena sidan, o andras på andra.. *mår jättebra* ja sa just det till sambon.. jag mnåste sova.. 21 timmar vaken nu, 52 mil, idiot galen salg o kört heeela vägen själv så.. ja.. aningen seg dessutom sov jag knappt 5 timmar innan det, o jobbade under dagen i fre så.. har får ta barnen i morgonbitti väcker de mig lägger jag mig i källaren o stänger dörren
    Ser framför mig hur dom väcker dig kl.06 där du ligger mellan högarna av Molosar
  • ChokladMoshin

Nattis, ska drömma om mina Moolosar nu!!

• ChokladMoshin
    isako skrev 2009-11-08 12:29:19 följande:
    Ohh blää på er med fiiina älg tunikan/klänningen!!
    Är lika avis jagh på dom fiiina !!!
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 13:10:56 följande:
    ja.. så kul! sonen väljer ju själv sina kläder, o tar ofta sina molo.. idag tex, har han crosströjan *stor favvo, köpte ingen större??? hoppas på vårsalg* lillan har inget val lixom men gillar sina kläder iaf.. =)) hmm.. nu måste jag packa tradera! *svårt o slita sig, e uppkopplad här ändå.. packar samtidigt*sen ska jag sortera era kläder i rätt hög o fota o sånt.. =))
    Förresten så kom jag ju på att jag har ju en sländtröja i stl. 98 till Mini, så då kan du ju behålla den i 92 ändå om du vill, annars tar jag den ju såklart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15