Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

tjolla: fiiiina milo i bildis

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-01 23:50:51 följande:
    Ja det är det nog ja! Hoppas de finns kvar nu bara. Snyggt!!! Ovant med jeans på honom. Jag har lite problem med finkläder på Emilio. Han har ju alltid jeans så det blir ju inte fint på samma sätt som att man har finklänning på tjejerna.De här kläderna från kappahl är de första finkläderna till honom som jag verkligen gillat.
    ja det blir ju lätt så.. här är ju jeans ett "finplagg"
    kappahl kläderna är jättefina! tycker det blir såå dyrt bara. typ 500kr för kläder man ha EN kväll.. lite synd. jag hottade ett par lila slim jeans på lindex som jag blev sugen på men insåg att vi ALDRIG kommer använda dom heller mer än på julafton
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-01 23:53:19 följande:
    Åh sötaste Milo i finfina kläder! Är så sugen på hajarna. För en gångs skull tycker jag bättre om JR än baby. Men pengarna... Här blir det blåa jeans från HM, smalrandig blå/vit skjorta samt marinblå slipover från POP
    men då blir dom ju lite lika varnadra
    THEA och Grodan skrev 2009-12-01 23:53:22 följande:
    JEANS Tjolla: Sööööta Milo
    jaa barnen äger vars ett par
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-01 23:56:01 följande:
    Åhhh men det är ju både jul, nyår o massa kalas! Vi köpte ju sånna kläder förra året oxå och dom har använts under hela året på diverse kalas, konfirmationer och dop. Dessutom så fick man ju hem en 30% kupong nu på ett barnplagg, så sambon betalde byxorna med en kupong och jag västen med en
    hehe men vi går aldrig på högtider inte ett enda dop, konfirmation eller liknande alls i och för sig kalas, men bara barnkalas och då äger han ju ett par jeans
  • Buttelina
    EJLM skrev 2009-12-02 00:02:35 följande:
    Hihi, jag har också en liten Milo (såg att det fanns en till;=)..Min grabbar ska få ha någon form av "finbyxor". Leon har ett par snygga från Knuckleheads som han hade förra julen också. Milo ska få några nya, gärna rutiga. Men har ej hittat några snygga...sedan tänkte jag antingen nån snygg skjorta och väst, eller bara någon annan fintröja...har beställt varsin svart kavaj till dem som blir pricken över i.Detta är verkligen en tråd för mig! Älskar verkligen barnkläder....brukar lägga ut dagens outfit på grabbarna i min blogg ibland. kram Ericaerica.myshowroom.se
    KUL välkommen hit fl roligaste tråd
  • Buttelina

hehe på tal om problem... måste berätta om lillebrors problem. nu när han vaknade imorse så kom han in till mig i sängen. vi gosade en stund men jag märkte att han vände sig lite och var lite sur. jag frågade vad det var, då sa han IRRITERAT och tittade ner på sin snopp "OHHHH snoppen lägg dig ner, jag tycker inte om när du är tjock och fet"

• Buttelina
    Kristyr skrev 2009-12-02 08:55:52 följande:
    åhhhhh han är så sööööööööt!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 08:55:32 följande:
    Ha ha ha ha
    Love Isac skrev 2009-12-02 08:54:45 följande:
    Hahahaha....vilken goding...=0)
    hehe han är för go den lille skiten så söt när han sa det! vilka bekymmer dom små grabbarna kan ha
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 08:54:04 följande:
    Mårning!Toooookförkyld och jag blir vansinning, jag vill vara FRIIIISK  Förbaskade vinter elände!! Sol och snö nu tack så man piggnar på sig lite!!Tur man ska få lite fin post idag Tjolla--- Å så stilig Milo!! Sååååå himla fin i det ju
    åh gummen mår du inte bra än vi har fått frost nu i alla fall, riiiktigt kallt är här.. så hoppas på snö snart..
    vad väntar du på för fin post?
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 08:56:53 följande:
    Härliga unge! Det är inte lätt med såna problem heller!

alla har vi ju våra speciella små problem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15