Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-12-02 09:24:14 följande:
    ja jag drar mig lite för att gå ut med hunden nu för det är ju så kaaaalllllttttt
    hehe jaa vi ska snart ut och leka jag har barnen hemma idag nämligen.. saknar dom så när dom är på dagis
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 09:45:57 följande:
    Angående mössa och vantar; Mössa har vi oxå Molos stickade rånarluva och den är verkligen PERFEKT! Sitter som en smäck om huvudet och inbyggd halsduk! Vantar har vi nu för andra året i rad Zipzi vantarna som finns bla på pippilotta. Dom är såå himla bra, sitter på händerna utan att trilla av. Dom enda vantarna som funkar här. Förresten Butte, vilken mössa har ni till lila hummeln? Varmare då... Kan man ha den gröna rånarluvan med oranga stars till den oxå? Jag har inte bestämt mig för om det passar ihop än!
    hm vi hade rånis förra året med molos stickade fladdermössa över tror jag.. men oftast bara småfolks tunna rånis.. lillebror är inte så frusen..
    den overallen är svår att matcha ibland
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 09:48:16 följande:
    Nej inte såå långt kvar, men nu har sambon börjat jobba iväg och det är sååå drygt. Jag är så trött och har så ont på kvällarna! Det funkar verkligen inte att ha det så här
    usch vännen vad jag lider med dig
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 11:56:50 följande:
    Åhh här vräker snön ner! Så mysigt!
    åhhhhh är det sant!! hoppas att det kommer HIIIIIT
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 12:24:59 följande:
    ÅÅÅ Butte I Lööve U! Vilken underbar post jag fick!!! TACK! Fick även en underbar liten söt råååsa velouroverall från MeToo, helt lovley!
    visst var det uuunderbart fint så lite så vännen
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-12-02 12:32:55 följande:
    Ni som bor i skåneland..... Använder ni molos väpnarluva sådana här dagar som vi har idag eller de är för kalla??? Första året jag har dessa.
    idag har vi 2-3 minus och isabel isabel var helt klart varm i sin tunna väpnarluva
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 13:06:38 följande:
    Ihhhhhhh... Postis i sikte
    ihhhh ladda kameran
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 13:07:18 följande:
    Tack för fiiin post idag gums! V har precis haft kramkalas med sin nya tröja.
    åh så du blev nöjd? söööt hon är
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 13:08:09 följande:
    Den e redo och Bubblis muta är förberedd
    braaa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15