Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-12-02 13:48:04 följande:
    Ååååååh, fiiiiiiina lurven i lådan idag
    åh vad fiiin katvig mössan var till *perfekt*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-12-02 14:14:07 följande:
    tack gosiga butte =).......nähe om man ska göara sig klar för å ta maxen till fotograderingen...tro det lutar åt regnbågen.. men beror helt på om armarna sysn för minsta lilla. om maxen drar på armarna så ser den förkort ut juh =S.. tar med biltröjan =) så blir det nog kanon=)
    vassego söta maxen och maia med
    ta biltröjan men det är bra allternativ du hade, för på lillebrors två senatse foto har han haft biltröjan och regnbågen
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 14:55:39 följande:
    Haha, snacka om busunge! Så var min yngsta som mindre, nu är hon ju snart 4.5 år och har blivit lite mognare, men ibland kommer det där buset fram och det bara lyser i ögonen.
    saååå sött foto jag gillar mellanrummet mellan tänderna på stora charmigt
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 15:23:27 följande:
    Det där mellanrummet börjar ÄNTLIGEN växa igen, båda tänderna växer skitfort nu! Hon ser ut som en vampyr då tänderna på var sida om gluggen liksom trillar ur munnen på henne oavsett om hon har den stängd eller inte.
    haha så sött
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:29:16 följande:
    Jag fick ingen post idag   *dumma postis* Vill ha min klänning jue Ja ja.. Den kommer väl i morrn då hoppas jag
    meeeen då hinner ju mutan mögla dumma postis
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:34:54 följande:
    Ja mutan fick åka tbax i skåpet här o Bubblis vet att hon "måtte pova en klänglängn föst" sen får hon den   Tålmodig som hon är så väntar hon snällt
    {#lang_emotions_surprised} vilken go liten tös hon är {#lang_emotions_kiss}
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-02 18:58:19 följande:
    Här pratar vi annat än danska barnkläder idag ser jag Om vi ändå är ot... Var hos BM idag, går in i v 40 i morgon. Bebisens huvud ligger långt ifrån nergrävt, dvs inte fixerat och magen ligegr långt över "normalkurvan" så nu har jag fått en extra läkartid på måndag med extra-ul för tillväxt och fostervatten. Hon sa också om vattnet går som en fors så ska jag lägga mig ner på golvet, finns risk annars att navelsträngen kläms då huvudet ligger så långt upp... Hade varit en syn på stan
    oj är du i vecka 40 nu. guud vad tiden går.. hoppas att det går igång snart och med värkar så risken för navelsträngsprolaps inte är på tapeten
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2009-12-02 19:15:40 följande:
    Thihi
    sååååå söt din dotter är
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-12-02 22:04:19 följande:
    Ingen som vet om Katvigs rödvita? Om den röda är tomteröd eller typ orangeröd som de hade innan?
    jag tycker nog att den är tomteröd. nåågot ljusare! den är fin! tycker inte den är sådär tomatröd
  • Buttelina
    Chill Juno skrev 2009-12-02 21:48:08 följande:
    Bara kul att kunna hjälpa till! Vet hur det känns när man bara MÅSTE ha ett speciellt plagg. Själv har jag jagat runt efter den där fina Småfolksklänningen som Buttelina visat upp några gånger, orange med kaniner och lila kantband. Hittade till slut rätt storlek i en finsk butik. Dyr frakt men de hade 20% rabatt så det jämnade ut sig. Idag kom den hem och jag är jätteglad. Dottern gillade den också som tur är. Hon har börjat bli bestämd med vad hon ska ha på sig.
    åhh den är såå fin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15