Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Godmorgon brudar! GUD vad mycket snyggt ni hittade igår, längtar tills mer bilder börjar trilla in ÅH jag är bara SÅÅÅ avis alltså! NU börjar jag spara pengar ockå hoppas jag på salg till våren.

Det får bli min morsdagspresent sa jag till sambon, det är ju i maj så Tyckte det var den perfekta morsdagspresenten!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Lalalong skrev 2009-11-08 10:11:21 följande:
    Oj då... nä, det fattar jag nog inte Jag kan ingenting om det där. Jag förstod efter en liten stund att den där kotröjan var speciell. (Även om det inte är så eftertraktat med tröjor i den strl kanske...)... det hade jag ingen aning om. Och så älgklänningen också, vad kul ändå. Den är i strl 92. Jag tycker klänningarna var så himla stora i storleken och så hittade jag denna i 92 fast att det på pappret borde vara för litet, men jag tycker det ser lagom ut. Så jag tog den. Älskar älgarna!
    Superfin! Jag har ställt mig i kö på liljans klänning men det kanske är bäst att göra det hos dig också Jag ÄLSKAR älgarna!
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:11:16 följande:
    Idag kom förresten efterdyningarna efter denna mycket fullspäckade vecka...ligger här med feber, ont i halsen med dunderhosta, svårt att få luft, snorig som bara den, värk i hela kroppen m.m m.mOm jag inte redan var vaccinerad hade jag befarat svinis...men börjar tro att jag åkt på den vanliga flunsan eller halsfluss eller nåt. Får palla mig till doktorn imorgon *blä*
    Du gumman nu måste du vila upp dig, shit vad du hade bakat och donat igår också såg jag. Dags att viiiiila lite, så mycket det nu går då
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-11-08 10:15:51 följande:
    Det fanns massvis med långärmade älgklänningar igår Tror alla som ville fick med sig en sån hem
    Nähä! Hoppas det kommer nån på T
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:19:55 följande:
    Jag sitter här med mailingbags o en stor T-kasse bredvid mig nu. Vet inte vad det är med mig...men måste liksom pyssla med mycket hela tiden nu! Helt rastlös fast jag mår skit!Tårtan var smaskens till frukost kan jag säga Även om det gjorde ont att svälja.Den fick betyget "godaste jag någonsin ätit" av både sambon, svärfar o sambons lillebror O t.o.m Maia smakade lite Då blev det genast värt allt slit
    Haha ja, nåja du får ju sitta still och pyssla iallafall Det måste verkligen ha varit en god tårta du gjort! *byter gärna mot mitt fil*
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:17:26 följande:
    Mårning Jädrans va jag e trött alltså Men de struntar jag i fulltsändigt för jag e såååååå nöjd med senaste dygnet Tack allihopa för en underbar dag  Finaste kläderna, bästaste tjejerna och tom SOL!!
    Välkommen hem! Läängtar efter bider!!
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-11-08 10:24:43 följande:
    Ja, man kanske skulle köpt några stycken och slängt ut på T Men mina pengar gick ju åt till kläder till mina egna barn
    Ja, himla poppis tror jag! Fast jag fick ju faktiskt en kortärmad älgklänning från salgen så jag är himla nöjd Hoppas mitt paket kommer imorgon! Julafton!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:26:43 följande:
    Tack Ska fota sen när hela världen inte snurrar Håller på att ramla av stolen här *yr i knoppen*
    Okejdå, låt gå!
  • solouniko

Tjolla - GUUUD vad mycket fint din lilla tös kommer få! Jag drömde inatt att jag var gravid faktiskt! Så kul att veta vad det är också, bunkra miniflick kläder. Superfina fynd verkligen!

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-08 10:40:44 följande:
    ska komma ihåg att du tycker den är värd så mycket har dessutom en liten söting som inboxade mig om den igår *populär tröja*
    Tur att Milla är liten och kan ärva den när alla era stortjejer växt ur den Så himla fiiiin!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-08 10:46:06 följande:
    haha tur att du har en liten söt mini jaaa jag fattar inte det!! så konstigt!!haha jag veeeeet jag kollade med på den kaninkappan och tyckte den var ful  dessutom höll jag i den på en salg för ca 1år sen och la den igen såååå sjukt
    Himla tur Sambon gillar INTE älgarna och börjar redan bli aningen trött på det printet, dumma gubbe! Imorgon kommer meeer älgar hem
  • solouniko
    Everlonn skrev 2009-11-08 17:28:00 följande:
    Har försökt lägga upp bilder men det vill inte funka
    Jaha, vad tokigt! Hoppas det börjar funka så man får dreggla lite mer över alla salgfynd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15