Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Godkväll! Åh vad det är trååkigt när karln jobbat natt alltså, blä! Och Milla sover, men det är bara skönt. Haha! Var på IKEA igår hela dagen utan barn, himla vad skönt det var alltså. Fast kul att komma hem och träffa lillfisen igen såklart

Vad gör ni här då?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-22 21:55:20 följande:
    Godkväll! Jag gör inte mycket.. Jag kom hem från jobbet för en stund sen.. Ja den gick billigt men så är det med T ibland
    Ja, det är väl det.. Men den gick ju hemskt billigt tyckte jag, mitt maxbud var myyyycket högre Du har penki strax!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-22 22:04:02 följande:
    Tack!Ja T går inte bra just nu har jag konstaterat. Det var flera auktionsavslut som var alldeles för låga ikväll (Ingen annons!!) Jag tror inte att jag vågar lägga ut något mer förrän efter jul..
    Ja, jag blev lite sugen på blankets tunikan också bara för att.. Men jag är egentligen inte superförtjust i det printet så det fick vara. Men winterblossom är ju såå fint! Och M har inget i det faktiskt, men snart så

Det gäller nog att sätta högt utrop på T nu tror jag. Jag hade lite som gick ut ikväll och jag känner mig rätt nöjd. Min fiiina rosa molooverall bland annat Som Milla växt ur. Men jag fick 100kr mindre än jag gav så det känns ändå rätt okej. Men det är nog höga utrop som gäller!
  • solouniko

Kikar in en sväng innan em vilan för Milla och säger hej Grattis Jessica och Greksmurfen {#lang_emotions_gravid}

Milliz - Tack för fiiiina tunikan som kom idag. Passade perfekt på M faktiskt och hennes pappa älskade den Måste verkligen vara en liten 80!

• solouniko
    Milliz skrev 2009-11-24 21:38:14 följande:
    Jag tycker att den första är finast!God kväll i tråden förresten!
    Hej och tack för fint paket idag Passade perfa och Millas pappa gillade den också massor

Ängel - Första eller andra! Skitsvårt verkligen..

Hej alla andra också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15