Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-13 22:39:26 följande:
    Coolt totaly crazy!
    Kanske man skulle satsa på en sån då i 80? {#lang_emotions_dreamer} Den är ju härligt tokig! Är den kanske som kantbanden på babushka, tok orange så det svider i ögonen? Tänkte först en svart, men det kanske är tråkigt. Helst vill jag ha den ärtgröna fast det är ju typ omöjligt att få tag på..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 22:43:23 följande:
    Enligt Butte som brukar ha ett ganska givmilt tålamod för crazy är den way to crazy det säger tillräckligt för mig
    Haha ok Åh vad jag hade velat se den IRL!
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-11-13 22:46:07 följande:
    Fast jag tycker den är stencool! Hade jackan hemma till en av de stora tjejerna men den var tyvärr för kort i ärmarna.Men visst, den är inget för den som vill vara diskret.
    Tur att vi gillar att synas Jag tror det får bli en sån faktiskt.. Hoppas den kommer på någon rea {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko

Godkväll! Här är det livat hela tiden och Milla är mer vild än tam just nu Imorgon ska hon äntligen fotas, på 8 månaders dagen! Blir skoj men svårt att välja kläder! {#lang_emotions_sealed}

Bubblan - Skönt att se att du är "tillbaka", hoppas du mår bättre och tar hand om dig. Superfina salgfynd, och blommarna med såklart

• solouniko

Halloj! Nu var det länge sen jag kikade in här.. Datorn pajade men nu har jag en ny fin liten en Fotade Milla i studio i måndags, väntar ivrigt på att få en länk till bilderna Och nya molo snaart, GUD vad kul!

• solouniko

Godkväll tjejer! Idag fick jag äntligen länken till Millas bilder. Jag är suuupernöjd men hur fasen ska man kunna bestämma sig egentligen? ÅH vad svårt!

Och jag lääääängtar till nya molo

• solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-20 23:30:59 följande:
    hur många ska du bestämma dig för då
    Jag vet inte, men vi ska ge kort till mormor/morfar farmor/farfar osv i julklapp plus till oss själva. Skitsvårt att bestämma sig!
  • solouniko
    Morty skrev 2009-11-20 23:43:57 följande:
    Ja, shit vad bilder ni har och välja mellan. Gillade det ena där man ser hur hon spänner stortårna när hon sitter på stolen. Så gulligt. Sen där med byxdressen där hon har hälarna mot varandra......ja, ALLA är ju helt underbara!!!!
    Tasha78 skrev 2009-11-20 23:39:59 följande:
    ja det förstår jag där fanns ju så mååånga fina
    Tack Ja, toksvårt att välja verkligen. Tur att vi har till 10e december på oss att välja iallafall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15