Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-09 21:17:44 följande:
    Det får bli julklapp till Ella, känns lite mer tillåtet att shoppa då (även om jag brukar undvika kläder i present)
    Jag ger alltid kläder i present för att barnen vill ha det. Men de får annat också såklart.
    De stora tjejerna får hummel i år. Hoppas nu att jag hinner få fatt i en airbrushtröja till Nikita med.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-09 21:23:13 följande:
    Ja, Nora får kläder i present för hon tycker det är kul. Ela tycker nog egentligen bara det är roligt om det är nån gulig häst eller katt på plagget
    Jag har hittat en hello kittyklänning till Anjelin på HM. Känns helt tokigt men hon kommer att älska den! Svart blank med tyll.
    Den ska hon få.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 21:30:08 följande:
    God kväll!Har precis insett att Sverige är dåliga på det här med Doraleksaker så nu knåpar jag på en order från staterna Maken är i vanlig ordning lite småknäckt över att jag ska släpa hem mer plast och en dyr sådan denna gången *ska bara bada lite*
    Godkväll!
    Du är ju för rolig med dina plastsaker.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-12-09 21:34:38 följande:
    Lillronya: Hooden är sten cool, tur att jag beställde en. Men vad står det på hummel ....ssboll. Och vilken färg är det på kantbandet vid luvan? Inte Råååsa va?
    Ja det var tur att du gjorde det.
    Det står Hummel fussball.
    Kantbandet är rött.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-12-09 21:40:05 följande:
    Pust. Blev lite rädd där Åhhh vad jag längtar efter det paketet. Men i morgon kommer nog ett annat paket från dem.
    Ja det förstår jag.
    Samtidigt hade det varit mycket förvånande om de satt en rosa detalj på en så utpräglat pojkig tröja.
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-12-09 21:42:49 följande:
    Jag fick ett sånt himla sug efter en kortärmad baby pusselklänning *Drömmer*
    Låter fint

Jag surar fortfarande för att jag missade kikkidklänningen idag.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 21:53:30 följande:
    Jaa- det är dyyyrt men vad gör man inte
    Nä man får ju bara acceptera deras idoler.

Mina ungar har gillat babbisarna allihopa. (teletubbies)
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 21:57:41 följande:
    Ingen som snubblat in i någon shop med tjusiga Molo fynd? *shoppingsugen* Vilken? T fynd?
    Nä jag funderade lite på småvi:s lucka idag. När jag hade bestämt mej var det ny lucka. Sånt är livet för en velpanna.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 21:59:31 följande:
    Fyyannamigdå Jag är så glad att vi lyckats tt inte introducera teletubbies än - fast han älskar I drömmarnas trädgård istället, vilket nästan är lika illa , men bara nästan
    Alicia var så vild som liten att vi testade alla filmer för att få henne lite stilla en stund. Hon fastnade enbart för teletubbies.
    Sen har hon ju sett till att alla de andra fåt se se.

Drömmarnas trädgård? Är det macka packa? Det älskar Emilio isf.
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-12-09 22:00:02 följande:
    Oj vilket jobb det är att gå igenom alla adventskalendrar! *Pust och stön* Tänk, J skulle bara veta vilket heltidsjobb det är att hitta kläder till alla barnen! *Phu*
    JA du borde ta betalt för detta hårda slit.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15