Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 22:04:38 följande:
    Ja men precis, de skulle bara veta Irriterande Själv sitter jag och snålar på plagg som jag hoppas kommer i luckan, om de väl dyker upp lär de väl vara slut i strl ... *borde slå till på fullpris*
    Ja det är väl sådär man håller på.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 22:12:12 följande:
    Japp, macka packa och gänget
    Jag tycker det supersött!
    Tror jag ska köpa nån sån film i julklapp.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 22:16:22 följande:
    Jag skulle ju inte..men kunde inte låta bliwww.tradera.com/Molo-body-med-kossor--auktion...
    Men åååå vad fin!!
    Busbellan skrev 2009-12-09 22:17:10 följande:
    Vi köpte en sån film till Ella, hon brukade se det på barnprogrammen ibland, tror hon tittat på den EN gång Just nu vill hon bara se på Noras filmer, zuperzebran, superhjältarna, hitta Nemo, och diverse hästfilmer mamma tycker dock det är ganska bra, lättare att stå ut med de filmerna
    Ja ungar är lite tokiga.
    Vågar knappt skriva det men mina småttar älskar att krypa ihop med de stora tjejerna i soffan och titta på pirates of the caribien (äh jag kan inte stava det).
    Liiiite läskigt är det allt men ändå sååå mysigt.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-09 22:22:12 följande:
    hej tjejer har legat med migrän hela kvällen  känner mig lagom mörbultad i hjärnan
    Hej!
    Fy vad jobbigt!
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-09 22:22:45 följande:
    God kvälls!
    Godkväll!
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 22:33:11 följande:
    Oliwer ska få en ny i julklapp, han bara en vilket kan bli lite lätt tjatigt för våra vuxna öron Jag har egentligen inget emot dom men hujj, när det bara är ett program som gäller blir det tjatigt med vad det än må vara Just nu är han inne i en "Båten Elias" period ....den var gullig de första tretusensjuhundrafemtioåtta gångerna - typ
    Det ÄR tjatigt med dvd!
    Vår gick ju sönder så barnen har fått titta på barnkanalen och sånt. Ganska skönt faktiskt. Utom när det är den förbaskade svampbob fyrkant. Det får de faktiskt inte se.
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-12-09 22:41:05 följande:
    Ja vad är med den där figuren?? Barnen här gillar honom skarpt och jag får rysningar!!
    Här är ingen förtjust i honom, som tur är. Hemsk!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-09 22:44:44 följande:
    inte jag älskar svampbob
    Gör du?
    Usch Himlans kass program.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 22:46:41 följande:
    Hahaha Ja oliwer ska ju helst ha sin bärbara i bilen så t.o.m när man kör får man nippran emellan varven.Butte --- fyy för migrän *krama*Stormis --- Men hallååå, är inte du och föder lillebror?? Iväg och färdknäppa lite till med dig
    Dvd i bilen verkar superbra. Har funderat på det, men la ner när jag insåg att vi hade fått ha ett helt gäng. Inte nog med att ungarma kacklar. Ska man då ha olika filmer med?
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-12-09 22:55:06 följande:
    Det enda sättet att uthärda svampbob är att sätta sig ner och titta tillsammans med barnen. Då kan det tom ha sin charm. (--Nåja, vi ska inte överdriva...) Men att sitta med och tex surfa och bara höra kacklet från tv:n- det går fetbort. "Är ni med, barn?Aj aj, kapten!Jag hör er inte!Aj aj, kapten!Åååååååååååååh..Vem bor i en ananas djupt i det blå?Svampbob Fyrkant!Gul och porös, absorberar som få!Svampbob Fyrkant!Jag varnar dig kompis, visst finns det en risk!Svampbob Fyrkant!Bob får dig att gapa precis som en fisk!Svampbob Fyrkant!Redo?Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant! 
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag blir allergisk!!!
    Tyvärr tittar jag ju med barnen och hinner få en glimt ibland innan jag hinner byta kanal.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15