Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-10-15 20:18:07 följande:
    oj.. 12 !!! jag hade 5 med.. fick ju lite rabatt med, så tyvärr pengar med mig hem.. ca 800 dkk!!! o de stängde så hann int ein igen =((( men ska nog ha med liite mer nästa ggn.. .-D
    Tycker 5 är rätt lagom.. Jag handlade bara en massa som egentligen va onödigt, kul va det ju självklart   Men nä... Väldans onödigt!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-15 20:23:37 följande:
    Nej helt seriöst!! Det gick inte!!! Eller jo gick o gick gjorde de väl om man blunda o tog vad som Jag ville dock inte ha nåt mer... Va mer än nöjd!!
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-15 20:24:56 följande:
    Så nu fick Nelly en lurv till och lillebror en älgsuit & en småfolks grodor tröjaVarför varför finns det inga fina pojklurvar denna säsongen?? Den bruna & den ljusblå är jätte fina men resten fastnar verkligen inte hos mig och lilleman måste ha en lurv till annars får det bli någon annan tjock fleece
    Poison då?   Den e jag sugen på!!
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-10-15 20:25:01 följande:
    Hello!Sötaste lila Bubblan idag. Karla såg orecis likadan ut . Pappan tyckre kasnke att det var lite mycket... Inte jag! Supersötaste lila nallenbjörnen!
    Tyckte de va urhärligt   Toklurviga ungar liksom   *gosiga*
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-15 20:29:38 följande:
    men om jag har 3 o handla till då? nä.. handlade till alla sist med.. dock e stora dottern inte så förtjust i sitt molo =(( tror flower med lila-vita armar e använd typ 3 ggr!! =(( däremot sonen älskar sina.. om de är tvättade o hänger i garderoben så är de det första han tar speciellt motorcross... *som tyvärr börjar bli liten!*får se exakt hur mycket jag lyckas skaka fram.. hörde nåt löst rykte om att den ev ska va i slutet av nov??? *salgtråden* då hinner jag iaf skaka fram mer sist la jag ju tillbaka en del jag ångrade.. visste inte om jag hade pengar *visste inte att jag skulle få 6 plagg plus rabatt på småsaker* o vill  inte lägga tillbaka igen mer än vanlig rensa då.. ohh.. hoppas hoppas det blir salg..
    Å till tre, fy va skojsigt   Jag hade ju bara Bubblis och Bella då som ville ha linnen o nån lurv.. Nu ska jag ju bebis shoppa till syrrans lilla tös å det ska bli riktigt roligt, massa små suits och bodys...

Varför skulle de inte bli salg? Har jag missat nåt?
  • RååSa BuBBlan

Butte---- Uuuuunderbara bilder!!! Massa danska små busar

• RååSa BuBBlan
    CamillaJ skrev 2009-10-15 20:33:53 följande:
    Nån som hört nåt ifrån Ängel?????
    Hon fick en liten tjej i natt
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-10-15 20:35:07 följande:
    Eller hur, och så med en liten "dinosauriekant" med det gröna upptill, den står ju upp lite .Men du, apropå din lya lurvbunkring - min lokala affär sa till mig att vårens lurvar kommer i NOVEMBER ! Snacka tidigt!!!
    Ja eller hur!! Liksom rest lite ragg   *små tufft* {#lang_emotions_cool}

Ja, jag har åxå hört nåt likande ang vårlurvarna.. Men jag antar de är utan luva och jag vill ha MED och dessutom gillar jag höstens "massor och mera än mest "
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-16 07:18:47 följande:
    Men åååååååå!!! En till bebis i tråden!! {#lang_emotions_heart}

GRATTIS INCOM TILL LILLE ADRIAN !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15