Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-17 22:18:42 följande:
    Fast jag har tagit bort allt ur galleria men ändå är dom kvar i BT Men det kanske tar tid.
    Förstår att det inte känns så skoj...

Men tycker du ska stanna ändå annars blir vi lessna vettu {#lang_emotions_cry}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tasha78 skrev 2009-10-17 22:22:30 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:19:48 följande: men i tvättmaskinen ska man tvätta kläder inte halsband
    Ungar vettu
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 22:22:20 följande:
     på dig med Nä jag ska mysa med sambon lite & kanske tittar jag in imorgon med. Jag har iallfall mejlat tillbaka till moderatorn som mejlade mig & påpekat att det känns lite lustigt det hela. För att pigga upp innan jag går kan jag verkligen rekomendera filmen UPP som kom på bio nu i helgen, vi såg den idag och båda barnen satt som ljus & älskade den & både jag och sambon tyckte den var super bra. Så ni måste se den. STOR KRAM &
    syns i morrn! {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-17 22:23:08 följande:
    haha.. buss ?? här?? den går typ en ggn / timme, eller tåg.. o då har vi ett stopp med tåg, i centrum. o typ.. 5 stopp eller nåt? i hela samhället.. o nästan bara på rakan som går genom.. undantag vis station men cykla på vår o sommar, javisst! men inte vinter, nänä.. förstår verkligen det..! jag skulle blivit skitarg o lekt detektiv kan jag lova!!! finns nog spår eller nåt som sätter ihop det på nåt sätt!! o på så sätt luska ut vem det är.. fy vad trist =((( *ger tröstblomma*
    Aha... Här går bussen var 5-10 minut
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-10-17 22:43:22 följande:
    Har ni kollat där vid vattenpumpen? Vi kan öppna något nere vid höger och där fanns någon sil. Vi hade en 50öring som satt där och rispade och repade var gång vi tvättade. Tillslut tog vi tag i det och kollade och kunde lösa det själv. Billigt å bra.
    Nu har jag kollat där och där va det en del grejs

En nyckelring, två hårspännen och ett halsband {#lang_emotions_dreamer}

Satt på maskin nu så får vi se om det har slutat låta   Å är det fixat så har denna tråd ÄNNU en gång fixat ett problem åt mig   *bästasta alltråden*
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-17 22:30:57 följande:
    När vi fixa vår tvättmaskin med typ samma problem kosta det typ bara 1500..
    Iiiiiiiihhh.. BARA? Hemskt dyrt ju {#lang_emotions_death}
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-10-17 22:53:54 följande:
    Lite smått och gott m a o. Hoppas den funkar nu då.
    Ja mina ungar OCH man är experter på att INTE tömma fickorna innan det läggs i korgen.. Eller förresten... Slängs på golvet gör det väl rättare sagt

Ja hoppas hoppas!!!
  • RååSa BuBBlan

Blev sugen på en bit kladdis här {#lang_emotions_tongue_out}

Hämtar en bit till dig åxå Morty

brb..

• RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-17 22:56:46 följande:
    hmm-.- vår tjuter sen ett tag tillbaka.. ska med kolla i morgon om jag hittar en blandpåse..nu ska jag sova! hela dubbelsängen för mig själv!! *jaja, sonen sover hos oss just nu med tapetsering o så, men i sin säng*så.. godnatt
    Sov gott!
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-10-17 22:59:34 följande:
    Tack! Schysst nu när vi jobbat så hårt.
    Ja repa tvättmaskiner tar på krafterna

Jädrans va god den va nu när den svalnat o kladdat till sig ordentligt *MUMS*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15