Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-16 13:44:03 följande:
    Ja, BUSbebis! Smiter undan när dom ska lyssna på hjärtat och allt vad dom än ska se så flyttar den sig. Vi var där i 40 minuter idag Det gör mig lite orolig, Milo var såå lugn i magen och lugn även som bebis, men hur blir denna?! Hehe.Idag var det helt omöjligt att se, dom har verkligen dålig utrustning här. Det är såå grynigt. Funderar på om man ska boka könsul om 2 veckor eller vänta ännu längre så man verkligen ser? Det står att man kan göra det från v.18. Om 2 veckor är jag i v. 23-24 nånting... *svåra beslut*
    Å har du en liten buse/busa i magen
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-16 14:57:40 följande:
    Bra jobbat. Nån rättvisa får det väl vara ändå??
    Ja! Jag tänker inte fortsätta vara någon service person här om jag ska arbeta.. Då får han tacksamt skippa sin fotbollskväll och dra sitt strå till stacken han åxå...

Drar han iväg på nån resa en vecka och jag ska ta hans uppgifter här då så får han väl ta mina veckan efter Inte bara jag som ska dubbelarbeta inte!!

Har en känsla av att vi kommer vara lite osams i kväll
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-10-16 14:59:52 följande:
    Hej på erMåste bara fråga vad ni tycker jag ska göra i detta fallet?Jag har skickat tillbaka ett paket till en säljare med ett plagg som inte motsvarade beskrivningen. Idag kom paketet tillbaka till mig eftersom säljaren inte hämtat ut det i tid. Nu vill säljaren att jag skickar tillbaka plagget en gång till, men försöka få skicka det utan att behöva betala för nytt porto, det borde gå påstår hon.Men jag tycker det känns jättedumt för mig att gå till posten och be om att få skicka en gång till utan att betala porto, får man ens göra det?
    Men va sjutton hämtade hon inte ut det för???

Fråga posten om det går och går det inte så får hon väl betala portot igen om hon inte orkade hämta ut det första gången...
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-16 15:04:16 följande:
    Heeeeejaaaa Bubblan mamma  

Han tror verkligen det är nån semster att vara hemma...Han glömmer verkligen allt jag gör så han slipper!!

Han ska få springa häcken av sig han åxå om vi jobbar båda två, det lååååvar jag {#lang_emotions_djavulsk}
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-10-16 15:05:01 följande:
    Det är inte mer än rätt. Detta får vara värt lite bråk. Allas arbete måste värderas lika när man bor ihop. Bara tuffa till dig!! Ska båda dra sitt står till stacken lönemässigt måste båda arbeta lika mycket hemma. Thats it!!
    Japp!! Det blir 50-50 på allt!!  Hua va suuuur han kommer vara ikväll
  • RååSa BuBBlan

Apropå jobb!

Dags att häng tvätt och plocka ur diskmaskin

Cu..

• RååSa BuBBlan

Halloj!

Jag har hoppat

En nyyyyy spis!!  Med dubbelugn så här ska bakas en massa onyttigt {#lang_emotions_tongue_out}

• RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-17 15:06:49 följande:
    Hej hej ..Ja det verkar så .. Helt dött här ..
    Hej!

Hoppas du är nöjd med lurvarna?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-17 15:27:20 följande:
    Här är det inget regn, som väl är. Bara kallt och ruggigt.Hur stor skrutt har du?Jag rekomenderar alltid hummel.
    Här regnar det {#lang_emotions_undecided} Föredrar snön faktiskt, då kan man ju åka pulka iallafall
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-17 15:28:23 följande:
    Hej!OOOOOOOO vad roligt med ny spis!JAg har fått kakel i mitt kök, så jag ska gå och tvätta det lite från foggrjset.snart....
    Ja det är roligt och snygg va den *me like*

Å va blev det för kakel?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15