• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FlowerPowerMama skrev 2009-12-27 12:25:23 följande:
    Aha, är det duuu, snacka om att vara trög! Det har jag aldrig fattat fast att jag handlat där. Blir kanske ett besök där också då. Vi borde alltså hitta ganska lätt till Bubbel, sambon kan Örebro en smula påstår han, så vi får la se.
    du är så välkommen. Hör av dig innan bara så att vi är hemma
  • Helle

God kväll! 

Funderar lite på hur MAT-overallerna är storleksmässigt. Sonen är nu 108 cm. Vilken storlek skulle ni satsa på att ha nu och vilken till nästa vinter?
    Hur bra är de i förhållande till Molo?
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-12-27 20:13:12 följande:
    Såg att Liljan svarade ang MAT i Shopoholicstråden. Hon verkar ha koll
    Tack Ska försöka spana där då.
    Mår ni bra annars? Läste att Noel varit sjuk
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2009-12-27 20:23:11 följande:
    116 nu och 122 till nästa vinter. Maia är 98cm och måste ha 104
    Ni verkar ju va eniga Hade hoppats att 116 skulle fungera nästa år. Nu har vi en 104 i molos (gamla) som sitter kanon. Då får jag leta vidare. 
  • Helle
    modestyclara skrev 2009-12-27 20:38:53 följande:
    Upplys en novis: vad står MAT för? *förvirrad*
    Mini A Ture
  • Helle

God morgon

Ni som har 116 resp 122 i Molos overaller och jackor (kille) från i höst, hur stora är era barn (längd/vikt)? Funderar till nästa år för sonen och velar lite.
  • Helle
    maugu skrev 2009-12-29 09:02:51 följande:
    Hej! På din fråga kan jag inte svara men det var ett tag sedan jag såg dig Allt väl? Här har det hänt en hel del,en del tufft en del roligt..som livet i allmänhet är..Hoppas ni mår bra!
    Hej!
    Allt är bara bra här. Det blir lite sporadiska besök här när det är mycket att göra, jag kikar oftare än jag skriver
    Har följt din blogg så jag är lite med vad som har hänt. Jag hoppas ni kryar på er nu och får vara friska sen i vår. Skickar över lite friskhetskramar.
  • Helle
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:32:34 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag är på smällen. Så, nu kan livet återgå till det normala. Några bra reor?!
    GRATTIS!
    Har följt de vilda spekulationerna och själv haft mina aningar. Så kul!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15