Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-11-08 14:04:18 följande:
    jag har ju lamm knapp till dig.. får inte ta alla godtbitar ska se sen som jag skrev, vad jag kommer fram till...har lixom era högar typ klara ju så¨ska böka runt o ordna om lite.. om en stund..
    Den lammtröjan kan jag ta Perfekt ju!!
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-08 14:28:31 följande:
    hmm köpte ju ett par knapp printleggings igår.. det var visst strl 104.. samma strl som jag redan har jahopp då får dom också åka på t. eller behöver man två par fiiiina ju
    Inboxa.....
  • ChokladMoshin

Det är verkligen helt avslaget här inne idag, har vi ett gäng salgbakisar möjligtvis

• ChokladMoshin
    Everlonn skrev 2009-11-08 17:27:20 följande:
    Tack för att du frågar!! Det var jobbigt för honom Och inte blev det mycket av farsdagsfirande heller.
    Kram till din Cidde!!
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 17:16:35 följande:
    ja.. allt annat e jobbigt.. fota o rota runt i kläderne e inte jobbigt o så kolla vems som va vems hua o handla till fler.. men nu e det gjort.. för denna gången bara packa, fota o lite så kvar...
    Hua! Får lite dåligt samvete att jag gett dig en massa extra arbete. {#lang_emotions_embarassed}
    Hoppas du får sova lite inatt.
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 18:04:22 följande:
    men det e ganska kul o ha danska kläder för ca 13000 (sek) hemma samtidigt gissa vilken hög det var i soffan igår!!!!! så sååå mycket lider jag inte nu av att sortera o räkna i lugn o ro.. hahaha.. har lite problem bara.. har inte koll på till vem jag köpt vad så får sitta o titta i min bok o sen kolla kläderna o bara så du vet.. jag har inte koll på vad jag köpte sist, så sorry redan nu om jag köpt dubbelt *tur t finns*
    Gör absolut ingenting om det blir dubletter.
    Glad för det jag får!!

Borde vara en härlig hög för den summan{#lang_emotions_tongue_out}
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 18:16:22 följande:
    ja.. kollade precis igenom din, o räknade så jag räknat rätt.. är totalt 5 pojk o 7 flick.. varav en älgklänning i 92 tyvärr ingen eskimå =(( fanns ingen.. men annan suit i 86 o 92 ? *hemliga ett tag till*
    Ooooooh, spännande!!!
    Då kan jag kanske släppa min älgklänning i stl. 80 här hemma som jag hållt stenhårt i, fiiinaste ju!!!
    Kanske dyker upp ngn Eskimå på T.
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 18:17:47 följande:
    kanske skulle fotat hela högen? hmm.. syster hämtade precis sina 5 plagg.. men resten har jag kvar
    JA, gör det!!!
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-08 18:29:14 följande:
    haha jag är likadan
    Busbellan skrev 2009-11-08 18:26:09 följande:
    Hej hejJag är fortfarande helt lycklig över alla mina inköp igår, kan inte låta bli att klämma hela tiden
    Så goa ni är!! Ser framför mig hur ni sitter och klappar kläderna och spinner som små katter.
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 22:39:24 följande:
    NU äntligen ligger iaf min länk i bt.. har inte mer tid nu.. måste sova! klockan ringer 05.10 *gäsp*
    Oooooh, så mycket fint!!! Tack så himla mycket!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15