Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-06 09:17:08 följande:
    Va vad var det för svar?
    Hon skrev ju och frågade om och när det skulle bli en ev. utförsäljning på OTT, eftersom dom hade runt salgen förra året.
    Då svarade dom att Molo nu gör en sista salg med utförsäljining och att det kommer att bli mycket sällsynt framöver.
    Kommer inet ihåg ordagrant hur dom skrivit, ligger väl typ 200 sidor bakåt i salgtråden

Dom skrev ju att dom vill ju helst att folk ska köpa av & gynna deras mindre återförsäljare, så butikerna överlever liksom.

Jag personligen tror ju dom skirver lite så för att man inte ska förlite sig på att det blir salg och handla allt där, men jag menar vi hoppoholics hoppar ju alla nyheter som vi vill ha ändå, salg är ju en bonus liksom.
    Otroligt tråkigt om det inte blir mer.

Nån annan skrev ju att ekonomin slagit väldigt hårt i Danmark så det görs mindre produktioner/upplagor, men å andra sidan då så handlar väl danskarna mindre om ekonomin är dålig så det blir kläder över till salg i alla fall

Vad tror salg kloka du?
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-06 09:17:27 följande:
    Trött & sur är två ledord idag
    Ok, låter inte kul!

Själv blundar jag för tvättberget som behöver vikas idag......{#lang_emotions_throwup}
  • ChokladMoshin
    Tasha78 skrev 2009-11-06 09:28:55 följande:
    fast jag har svårt att tänka mig att de slutar onsdagsgänget hittade ju nya kläder på salgen också så vad ska de annars göra bränna pp alla kläder som blir över
    Precia min tanke med.
    Men kanske 1 gång om året istället för 2.
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-06 09:37:39 följande:
    Jag skulle tro att de kanske gör mer som Småfolk har börjat göra: 1 salg om året och färre dagar kanske. Fast om man ser till vårens och nu höstens salg så har det knappt funnits några fleccelurvar alls om man jämför med tidigare år..Att de skulle sluta helt med det tror jag inte-snarare att de, precis som du tror, vill få bort det självklara gällande salg..
    Precis, men det är väl lite just därför dom släpper datum så kort inpå, så man ska vara osäker in i det sista.
    Hoppas och hållar alla tummar och tår tills jag får kramp att det blir en nästa höst.
    Men med tanke på mängden kläder som finns på salgerna så låter det ju orimligt att dom blir av med det på en salg om året
  • ChokladMoshin

Oj,  vad tomt det var här inne
    Alla är på salgen, tyckte dom kunde haft mobilt bredband och webkamera till oss stackare som inte kom dit

Näe, nu ska vi fika med nybakta bullar, mjuk pepparkaka & julmust!!{#lang_emotions_tongue_out}

• ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-07 22:37:46 följande:
    tralalala... *kollar på fiiina kläder*
    Gokväll
    Oj, vad trötta ni ska vara nu!!!
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-07 22:45:08 följande:
    mmm.. aaaningen..!!! men glad
    Förstår det!!
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-07 22:50:22 följande:
    e ni framme?
    Näe, deras lok brann upp
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-07 23:00:50 följande:
    flick 86 o 92 i tröjor baby va typ inget heller =(( jag hittade  1 tröja 92 junior till min! =((( men en del suits o knickers o fiiinaste jeans stars hängselklänningen den mörka...
    Låter ju toppen!  Nyfiken....
    Vore så kul att få rota runt där på salgen....
    Nästa höst hoppas jag på.
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-07 23:07:09 följande:
    håller på o gå igenom igen vilket som e vems
    Hihi, liiite rörigt va?
    Ingen brådksa för min del.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15