Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-11-09 22:32:23 följande:
    Det hamnade under fel citat. Syftade på SMillas fråga
    Ok, då kan ni glömma mitt svar också{#lang_emotions_embarassed}
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:34:24 följande:
    Hihi--och nu när jag kommenterade det i badkaret så sa han att han borde skrivit mina favoriter på pungen också Just därför att jag klickar så mkt på just de ju Jaaa Gekås är ett trevligt ställe *asg* Stackars isf Nej nej-han är nöjd nu men har ändå inte stängt dörren..så vi är mkt överens på den punkten,-)
    *ASG*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min make tyckte jag fl:ade och traderade lite väääl mycket en period och kom ner en kväll och hade slagit in sin i en mailingbag och adresserat den till mig.....dom är bra påhittiga när dom vill komma till.....

Synd bara min inte vill ha fler småttingar.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-09 22:34:46 följande:
    Äh jag är ganska fattig så det är ok ändå. Men det hade varit trevligt med pärlor i 104 egentligen.
    Förstår preciiiiiis vad du menar!
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:39:34 följande:
    Tja..just nu vill jag inte ha någon mer*fullt upp* Men man ska aldrig säga aldrig så kanske om mååånga år så... Isf ska jag lätt snitta
    Ooooh, förlossningar som är så underbart.....

Fast jag har ju haft tur med snabba och smärtfria då.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-09 22:41:56 följande:
    Dags att vara lite social Ni är för roliga här!!!Ha det bra!
    Hade gott!!
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:42:08 följande:
    Ja det förstår jag. Jaså? Trött på att klämma ut den vanliga vägen? Haha...vilka påhittiga män ni har!
    Påhittiga??!! Snarare desperata.
    När han kom så svarade jag att han glömt frankera så han kunde gå igen för jag ville inte lösa ut ofrankerade paket
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:44:15 följande:
    Smärtfria? Kan man välja såna? Trodde alla kändes som om man bajsade ut en vattenmelon?
    Hihi!! Kanske för att jag har en extremt hög smärt tröskel. Första förlossningen med lite lustgas, förlossning nr. 2 hann jag inte så det blev utan och förlossning nr.3 hade jag lustgas men använde den inte förrän dom sydde.
    Skulle lätt kunna klämma ut ett par till.
  • ChokladMoshin
    Flock skrev 2009-11-09 22:45:21 följande:
    Säger Natti nu! Sov gott alla
    Gonatt!!
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:45:09 följande:
    Du,jag har trots allt bara klämt den vanliga vägen två ggr och det räcker gott och väl..Första gången så vet man inte vad man kan vänta sig och andra gången är det enligt mig ännu värre eftersom man just vet så no more *huwa*Men en till liten kärleksmix på mig och maken är ju alltid en fin tanke
    Vad gulligt det lät med kärleksmix!!
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:51:52 följande:
    Ullaredssåpan är ju helt skev..de har verkligen lyckats skaka fram alla original och konstigt folkVarför kan de inte visa lite av majoriteten som faktiskt handlar där? dvs "normalingar"Men visst roligt är det
    Men då blir det ju ingen rolig tv ju!! Maken vill i alla fall åka dit nu, han har alltid sagt nej innan när jag frågat.
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:49:55 följande:
    instämmer med tofflan.. finns sådana .:) vad e heligheten bakom det??själv hade jag värkar med maxen i 55timmar =S inte det roligaste... å ingen smärtlindring funkade jun inte ens EDA ... men till slut så funkade Spinalen.. då var ja i himmelriket :O)smutlron: ja visste e det ngt speciellt med gekås ... haha såg ni dokumentären idag... asså vad är det för människor de hittar å gör programmet på...finns väldigt speciella männnskor där uppe =P
    Ok, låter ju INTE kul. Min första förlossning tog 7 timmar från första värk, sen 3 timmar med nr.2 och knappt 2 timmar med Mini .
    Med nr. 2 hann jag vara 9 minuter på förlossningen innan hon kom ut.
    Kunde knappt gå in på förlossningen eftersom huvet nästan var ute
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:57:37 följande:
    Nu är det sovdags härGo natt tjejer!
    Gonatt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15