Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-17 11:04:44 följande:
    Åh jag tycker den är skitcool!
    JAg med!
    Hade ju den hemma till Michaela, men den var ju för kort i ärmarna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-12-17 12:04:23 följande:
    Jag skulle ju klart fågat er här innan jag beställde dem! Jag tog ju 92 i dom med, dumt nog. Ja jag får nog lägga upp dem, kanske sy en liten mudd nertill så kan jag ha dem med längre längd.
    Skulle precis tipsa om att trä i lite gummiband nertill.
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-12-17 12:11:29 följande:
    Jo det kan man ju också göra men jag tror det blir för långt ändå, jag fick vika dem tre gånger:)
    Ja då blir det nog bätte med muddidén. Fin kombo var det iaf.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-17 12:42:22 följande:
    toppen tack för tipsen tjejer jag har fixat 4 flaskor vin nu (3 till våra fröknar och en till resursen som tillhör vår avd) och en plåtask fylld med godis och chocklad till alla Jag slog in vinflaskorna i celofan och virade runt ett glitter band med en julkula i runt flaskhalsen . Blir nog bra
    Å vad fint!!!
  • lillronya

Woohoooo en airbrush knapptröja på väg hem till mej!

• lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-17 13:19:19 följande:
    åhhhåå nice!! såå fin!
    Jaaaa
    Nikita ska få den i julklapp. Pratade precis med cillen och hon skulle skicka den idag.
  • lillronya
    melizza skrev 2009-12-17 13:24:52 följande:
    Hallå tjejer!!Nun har jag slått in 22 julklappar och det var bara till min ungar *pust* och det var inte alla för några har inte kommit ännu.....har ju beställt lite grejer på nätet
    Å vad duktig du är! Jag vet inte när jag ska slä in julklappar. Alltid nån som är vaken och spanar tycker jag.
    melizza skrev 2009-12-17 13:25:42 följande:
    åååå nice till vem utav dina tjejer är den till?
    Till Nikita.
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-17 13:31:03 följande:
    Samma här! Micke mailade nyss att två stycken skickas hem till mig idag.
    Jag börjar vela nu... Anjelin kanske också ska ha en så fin....
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-12-17 13:33:57 följande:
    De är så fina! Ella har babytröjan men synd att inte knapptröjan finns i mindre storlek också, den är ju så mycket finare
    Fast jag skulle hellre vilja ha babymodellen, men Anjelin är på gränsen där nu.
    melizza skrev 2009-12-17 13:39:29 följande:
    Jag tycker med att det är rätt kul att slå in och pyssla och oftast har jag och sambon suttit nån kväll innan julafton med lite glögg och choklad och pysslat men han tröttnar och tycker det är tråkigt så det slutar med att jag sitter själv och slår in alla så nu gjorde jag det själv för att få det överstökat.....så det är jätteskönt att ha det gjort.....fast nu är det bara några få kvar som kommer med posten snart hoppas jag
    Här brukar det bli så att jag slår in julklappar natten till julafton.
  • lillronya
    sanna0001 skrev 2009-12-17 13:34:50 följande:
    Missa inte att bunkra upp med vinterkläder, pulkor, snowracers med mera på Loppi.se heller. Det finns massa pulkor där nu, passande nog :)
    Du vet att man inte göra reklam för egen vinning väl?
    Verkar som att du gör det här, men jag kan ju ha fel.... Och då ber jag om ursäkt.
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-12-17 13:47:30 följande:
    Ja, på de flesta tröjorna tycker jag också om babymodellen bättre, men just airbrushknappisen tycker jag är så fin! Jag har ju varit så osmidig så att jag har köpt flera stora grejor. De är ju så besvärliga att slå in. Det finns ju inget papper som räcker till så man får skarva och greja
    Ja den är superfin!!!
    Åååå vad jag sitter här och funderar på en till Anjelin med. Skulle ju inte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15