Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-12-22 18:49:16 följande:
    hej gumman, får jag komma och hälsa på lör eller sön???
    Du får jättegärna komma och hälsa på!! På söndag är det ledigt här.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-12-22 19:24:46 följande:
    Godkväll flickor.Herreguuuuud vad det snöar, det har kommit typ 15 cm på bara någon timma, myyyysigtBubblan: Meeeeen då va fin suiten med starsen var Hur är den i modellen? Tror du min smal fisa kan ha en sån?
    Godkväll!
    Ja jösses vad det snöar, eller snöade. Det har lugnat sej här nu.
    Jag ska köra till Helsingborg imorgonbitti. Hoppas vägarna är ok då...
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-12-22 19:51:52 följande:
    Ja men då kommer jag kanske på söndag, jag har bara med mig Nikki för Jessie skall vara hos mormor o morfar ett par dagar efter jul
    Okej, ni är så välkomna!
  • lillronya

Hej i tråden!
    Nu har vi varit på väla bland alla andra människor.

NU får  vi bara slappa och fira jul.

• lillronya
    Milliz skrev 2009-12-23 14:30:33 följande:
    Hej! Jag har också fixat klart det mesta inför julen nu. Skinkan gjorde jag klar i morse, nu har jag bara kvar att koka risgrynsgröt till ris a la maltan imorgon Eller lite smågrejs är det ju kvar men det är sånt jag inte kan göra förrän imorgon.
    Jag ska också koka lite gröt idag, till Emilio. Han kan ju inte äta samma som alla andra, pga mjölken. Vi ska till min mamma imorgon och hon är så snäll och gör allt laktosfritt så att alla utom Emilio kan äta allt.
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-12-23 14:38:55 följande:
    Ja jag måste också göra laktosfritt. Annars hade jag nog varit lat och köpt färdig gröt, men det går ju inte..
    Nä det där med färdigköpt kan man ju glömma när man har allergier i familjen.
    Vi kör laktosfritt på allt, och mjolkfritt på det som Emilio ska äta....
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-23 15:41:20 följande:
    Hej alla som inte är här just nu Fick en stund över så jag la in lite bilder i bildis. Lite tight om tid just nu med julen dessutom så jag verkar ha tagit mig en liten paus från er. Men jag läser nån sidan per dag iaf även om jag inte skrivit nåt så jag finns här ute i periferin. Har å andra sidan nu fått köpt mig en lap top i julklapp så förhoppningsvis dyker jag upp lite oftare nu igen framöver. God jul på er om vi inte hörs imorgon
    Hej!
    Vilka fina små barn du har!!!
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-23 15:50:38 följande:
    Tack detsamma
    Tack!
  • lillronya
    Damien och Adrian skrev 2009-12-23 19:18:37 följande:
    Jag tittar in för att önska er en GOD JUL!! Vi förbereder för fullt hemma. kikar nog in under julen och ser om ni är här, nyfiken som jag är. Har lite på t som jag kollar av med, det handlas faktiskt en del trot el ej! ha det gott!!!GOD JUL!!
    God jul till dej och familjen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15