Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Flock skrev 2009-12-19 17:28:04 följande:
    Ja, just det..Tycker det är söndag idag haha.. Jag o Godis har varit på Väla och det är vi bara på söndagar annars, så det blev söndag idag..Men naturligtvis tänkte jag på resan till Gekås..Min son hade fått sms igår.. så jag frågade så där lite..Vem är det ifrån?? Ingen, sa han och sprang iväg Undra vem det var ifrån?????
    Jag är också lite vilsen i dagarna.

JA det kan man ju undra.
    De smsade igår, säger A.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-19 17:47:28 följande:
    DEt syntes lång väg att det inte var någon pojke som sms iaf.
    De är ju för roliga!!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-12-19 18:24:50 följande:
    de enfärgade molo som kom ganska nyligen menar jag ju såklart..
    Cillen har både tröja och body väl?
    Tror hon skulle få in mer.
  • lillronya
    MejaKiZnic skrev 2009-12-19 18:29:45 följande:
    Hej hejSnabbt inlägg, gubben har kommit hem och begravningen har varit. Gubben är inte till något nytta just nu och under julstök är han just nu till salu, någon? Har varit och köpt en grann idag, åkt pulka med fisen och lagat barnmat. Pga två studerande och en sjukling så är det ont om pengar så försöker hålla mig härifrån lite för att undvika något köp Hoppas ni har/haft en underbar helg även om den inte än är slut. Kram
    Hej!
    Mår gubben bättre nu då?
    Låter som att du har haft fullt upp idag.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-12-19 18:32:43 följande:
    bor har 2 body o 2 tröjor, body för 129.. !!! cillen har för 150 body o trlöjor.. MEN hon har även långärmade, o fler färger vill ha alla färger .. typ.. nä, men några tröjor åt båda iaf.. =) vet inte stl bara.. hon har lixom 86 nu, även 92 på body.. köpte ju fjäril i 92, lite stor, men inte mega.. kanske bättre med tröja?? funderingar? tips? hon gräver i byxorna lite än, inte lika mycket som innan dock.. *äntligen!*
    Svårt med storlekarna...
    Body är ju smidigt sålänge de har blöja tycker jag.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-19 18:34:35 följande:
    Gokväll tjejer!!Hur har ni de tjejer!? Jag har saknat er såååå!!!Jag är HELT slut i kroppen! Julmiddag hos Vs chef igår... uppe till nästan 2 i natt å sen upp 7 i morse... MEN, nu är ALLT flyttat sånär som på garaget men det ska V och hans lillebror ta hand om på måndag när jag åker till gekås   Julfest på jobbet i morgon kväll ska jag oxå hinna med... *puh*
    Hej hej!
    Saknar dej med!

Snart lugnar dej sej för er med.

Idag har jag gjort världen mest korkade grej!
    Skulle sticka ner en snabbis och handla till jobbet.
    Förardörren på bilen gick inte att låsa upp. Går runt och låser upp på passagerarsidan. Startar bilen därifrån. Fibblar med låset i förardörren. Stänger dörren och skrapar rutorna.
    Under tiden inser jag att bilen nu är låst, igång och nycklen sitter ju givetvis i tändningslåset....
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-12-19 18:43:16 följande:
    jag med, men tvekar enbart pga stl.. älskar body!!! inga kalla ryggar.. kanske får testa o skicka efter body.. syrran köper de nog annars, hennes flicka e ju stl under min fast köper nog en tröja med..långärmade fanns bara 86-92 nu =( förutom grön..men svart.. jaja..ska kolla det snart..barn som vill ha lite kvällsmat, o sen ska sova..inne om en stund igen, eller.. kollar om en stund.. loggar inte ut...
    Kommer i fler storlekar senare. Jag har redan frågat efter det.
    Ja testa och rapportera här sen.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-19 18:48:35 följande:
    HA HA HA   Hur sjutton tänkte du då? Å hur löste du de?
    Tänkte nog inte alls.

Fick ju snällt ringa hem: Duuuu kan du se om det finns nån reservnyckel till vår bil? JAg har gjort nåt lite dumt liksom.....

Piiiinsamt!!!
  • lillronya

Ååå det är så tomt på barn här. Bara småttarna är hemma...

Och här är det lika tomt som vanligt nuförtiden.

• lillronya
    JsN skrev 2009-12-19 19:16:22 följande:
    Vad är det för matchmaking ni ägnar er åt!
    Det fixar de så bra själva.

Det roliga är att min tös berättar öppet vem hon smsar med, medan flocks son förnekar och gömmer sej. Sååå söt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15