Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-07 11:54:57 följande:
    Låter mumsigt
    hehe ja jag slapp ju lunch {#lang_emotions_wink}

GRATTIS TILL LILLA PRINSSESAN!!!{#lang_emotions_kiss}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Preggi skrev 2009-10-07 12:35:19 följande:
    Hej tjejer,Vi ska vara på dagis om en timme för fotografering och Matilda är naken... Jag vet inte alls vad jag ska sätta på henne... Ångest!! Hjälp mig nudalmatinklänningkoppklänningbutterfly pärlplatteärm tröjasmåfolktröja med lejon molo lammtröja med knappmolo tigertröja med knapp P har sunset och de kommer ta syskonbild...
    butterfly
  • Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-10-07 14:18:45 följande:
    Ska göra som Julia, köpa nytt eller från folk i tråden! Idag fick jag massa fina suits från Hilla 5 stycken, fast min syster ska ha 2 av dom Bus behövde jamasar
    haha ja jag vidjade mina vyer lite nu & har ångrat det bittert.*suckar* Tror ni man vågar lägga ut lurvar nu? Nelly kan inte ha sin turkosa mer & det är verkligen inte lillebrors färg.
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-10-07 18:36:09 följande:
    Pratar visst med mej själv här.
    Håller med smultron NS bruna & kanske en röd tröja dom är ju så fina till rött & till din sötnos fiiiina ögon blir det kalas.
  • Mamma Kråkan

Godmorgon tjejer....{#lang_emotions_kiss} Idag bär det av på weekend. Och träffa min pappa som inte varit hemma i svergie på läääääänge. Blir hans första gång han träffar Viggo. Fick hem min MAT overall igår och den var verkligen i toppen skick bara lite noppig på armmudden.

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-08 08:10:48 följande:
    fick du inte paketet från mig ta foto på fotona tack jag såg jacka och byxor i lila på ts i strl 68
    Näää {#lang_emotions_undecided} Jag är så dålig på att tajma bani mig...jag väntar 5 paket hem nu som inte hunnit kommma *smart* Det verkar som mitt stora paket är på G idag iallfall & så hoppas jag på att mitt smink hinner komma så det inte ligger och blir dåligt i brevlådan {#lang_emotions_yell} Jag får väl fjäska för sambons bror så latoxen går hit och tömmer.
  • Mamma Kråkan

Gaaaa Min sambo alltså*suckar* planen var att vi skulle åka hemifrån 3 så det inte blir så sent då vi kommer till borås...men nää nu ringde han och sa att han fastnat på jobbet till 5 {#lang_emotions_yell}

• Mamma Kråkan

Är MAT stora i stl, köpte overallen i 86 på t till viggo och den är super stor{#lang_emotions_undecided}

• Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:51:12 följande:
    oj vad tråkigt!
    hehe ja han är ett klantarsle ibland nu kommer vi fastna i trevliga köerna med...hur är det med dig & gosiga magen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15