Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-17 09:23:24 följande:
    hehe vilken kul ide ni måste blocka henne här medwww.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    blockad & klar. Gaaaaa Försöker kreditera men den säger bara ogiltigt aktions nummer men jag vet att det är rätt har kollat 200000000 gånger nu
    Greksmurfen skrev 2009-10-17 09:33:32 följande:
    nu ska maxen åka till sthlm i den mkt debaterade suiten.....med pistoler molo....tycker den e fin....
    Jag ÄLSKAR det printet.
  • Mamma Kråkan
    Greksmurfen skrev 2009-10-17 10:04:07 följande:
    =)
    tycker folk är lite över känsliga där {#lang_emotions_wink}  samma sak med folk som vägrar hello kitty för den är könsdiskriminerande *hoho* det är en katt *fnissar för mig själv*
  • Mamma Kråkan

Hej tjejer!! Måste fråga en sak, imorse så pratade jag i tråden & skrev då om tjejen som budat på mina aktioner & sedan inte betalt länkade då till hennes omdöme som visade att det inte alls var första gången som hon inte betalt. Nu kommer jag in och då har jag fått ett inbox ifrån en moderator om att någon anmält mitt inlägg. Visst har vi sådan här disskutioner ofta och i inlägget fanns inget elakt eller påhopp på personen utan mer att det var trist osv.
    Inte första gången detta hänt heller på sistonde utan flera inlägg som jag skrivit i just denna tråden har blivit anmälda utav någon till en moderator. Känns trist och jag undrar mest varför någon planlöst anmäler olika inlägg. Har tex fått bortagna inlägg med tex tips på bra aktioner och har då skrivit att dom inte är mina. Enligt moderatorn som jag frågade så är det då någon person som anmält mina inlägg. Känns jätte trist när det dessutom endast händer här. Ja ja vet inte alls vad jag ville säga men blir väl mest ialla tillmods att någon gör så.

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:58:55 följande:
    Trist   Men det finns dom som sitter och roar sig med att anmäla minsta lilla fel.. Man får vara verkligen försiktig!!
    Morty skrev 2009-10-17 21:57:34 följande:
    JuliaochNelly: Men vad trist. Många som inte verkar ha något bättre för sig än att anmäla ibland.
    Jo jag känner mig mest lite illatillmods av det. Känns inte alls kul att någon ligger på sådär. Nu har jag iallfall tömt min bildgalleria. Kanske löjligt men jag tycker det är fruktansvärt jobbigt med alla moderator inboxningarna & att någon verkar irritera sig så på en. Kommer ta mig en FL paus nu tror jag.
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-10-17 22:06:50 följande:
    men fy vad trist!! finns ingen risk att samma person sitter o läser utan att skriva i tråden? typ den personen som du skrev om? *vet inte vilken det var, missat det inlägget* har svårt o tro att nån som e här inne o pratar varje dag skulle anmäla??
    Jo tror verkligen inte att det är någon man pratar med utan säkert någon som du säger som kanske läser men aldrig skriver. Känns ändå ruskigt jobbigt.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:08:55 följande:
    Näääää... Ta ingen paus!!! Vill ha dig här jue Kan du inte ha som jag ang besöken på din sida? Att du har sidan låst för alla som inte ligger i din adressbok?
    {#lang_emotions_kiss} Jo  min sida är redan låst. Och jag har bara ett fåtal på listan. Visst är det så att om jag tar bort bilderna ifrån min galleria så försvinner dom ur trådarna med?
    Tasha78 skrev 2009-10-17 22:09:57 följande:
    trist när det blir så och man måste ju kunna berätta att någon inte betalar för man vill ju inte att andra ska råka ut för personen
    Jo det var ju min tanke, inget annat och så gör ju folk var 3 minut i tradera tråden.
    mortillsju skrev 2009-10-17 22:09:12 följande:
    Det låter ju helknäppt.
    Jo helt planlösa inlägg med typ  " hej tjejer vad händer här"
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:15:43 följande:
    Japp! Dom försvinner ur bildis åxå har jag för mig!!Stanna kvar och låt dom/den inte få nöjet att peta bort dig!! JAG vill ha dig häääääär
    Tack gumman {#lang_emotions_kiss} Nej egentligen ska man ju inte bry sig men det känns lite jobbigt & provocerande. 

Stormis skrev 2009-10-17 22:15:34 följande:
    Japp, borta ur gelleriet, borta ur trådarna.
    Fast jag har tagit bort allt ur galleria men ändå är dom kvar i BT{#lang_emotions_undecided} Men det kanske tar tid.
  • Mamma Kråkan
    Morty skrev 2009-10-17 22:17:13 följande:
    VI vill ha dig här JuliaochNelly!!!!
    {#lang_emotions_kiss} på dig med

Nä jag ska mysa med sambon lite & kanske tittar jag in imorgon med. Jag har iallfall mejlat tillbaka till moderatorn som mejlade mig & påpekat att det känns lite lustigt det hela.

För att pigga upp innan jag går kan jag verkligen rekomendera filmen UPP som kom på bio nu i helgen, vi såg den idag och båda barnen satt som ljus & älskade den & både jag och sambon tyckte den var super bra. Så ni måste se den.

STOR KRAM & {#lang_emotions_kiss}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:21:58 följande:
    Förstår att det inte känns så skoj... Men tycker du ska stanna ändå annars blir vi lessna vettu
    {#lang_emotions_kiss}
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2009-10-20 08:02:05 följande:
    godmorgon. Ja här blev vi just väckta av telefonen. Det är väl typiskt att telefonen ska ringa tidigt när Alvin väl tar lite sovmorgon
    hihi det brukar väl vara så{#lang_emotions_wink} 

hej hej föresten *viinkar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15