Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

åååå idag har viggo älgsuiten som kom med posten igår *älskar* måste köpa fler suits till honom igen, dom är perfekt nu på vintern under overallen.
    Och Nelly har fiiiina nya kattkläningen med meandi velour byxor sååå fint.

• Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 11:22:54 följande:
    BLÄsitter ju bara o gråter. VARFÖR?vill ju inte ens ha fler barn. Någon som kan förklara detta?
    lilla gumman *kramar* Jobbiga saker väcker jobbiga känslor inom en. Bara för man inte vill ha fler betyder ju inte det att man inte sörjer det som hände ändå. Klart du måste få vara ledsen och gråta. *kramar*
  • Mamma Kråkan
    nikki2006 skrev 2009-10-20 12:27:54 följande:
    vilken jacka, katvig eller hummel???
    Tack..det var hummel jackan jag blev kär i {#lang_emotions_heart}
  • Mamma Kråkan

Hur är dom i stl? funderar på om jag kan ha en stl 152

• Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 12:36:51 följande:
    TACK juliaochNelly för UNDERBARA lurven! Sååå jäääädrans fin!!! När är det ifrån egentligen? Den ser ganska lagom ut, även om den är i 104. Visst stor, men inte superstor.  Har ni inte använt den alls? Såg att den där plasten som håller lappen är kvar i nacken .
    Inte en aning jag köpte den på salgen. Nä den är inte stor i stl. Hehe nä inte mycket jag gillar inte alls fodret{#lang_emotions_embarassed} och nelly har en hel del lurvar och fleece jackor {#lang_emotions_dreamer} Ja märkte det då jag skulle fota den med att den fortfarande var kvar. Vad skönt att du blev nöjd{#lang_emotions_laughing}
    nikki2006 skrev 2009-10-20 12:34:28 följande:
    Hur lång är du???
    162 så det blir kanske på håret.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-20 18:15:48 följande:
    98 kan du använda mellan 2½-4 år ca beroende på barnets strl . isabel är nyss fyllda 4 år och hon har strl 110 i det mesta... hon är ganska liten för sin ålder
    hehe säg inte så Nelly fyller ju fem och har 110 i stl {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan

BUTTE jag blir helt grön av avundsjuka då du visar den fiiiiiiiina velour kläningen {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15