• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • RååSa BuBBlan

Dags att bygga lego här

En precis lång tågräls har Bubblan beställt {#lang_emotions_dreamer}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • melizza

hej tjejer

hur är läget här?? händer det nåt kul??

själv försöker jag luska ut om min arbetsgivare gör rätt i att dra ner min arbetstid med 10%
    får man lov att göra så....är det nån som vet hur det funkar.....jag vill ju inte att min eventuella a-kassa ska bli ännu sämre när jag slutat och inte fått nåt nytt jobb

snälla hjälp mig....jag är ju inte medlem i nåt fack jag så dem kan inte hjälpa mig med den frågan *desperat*

min arbetsgivare vill att jag ska dra ner på min arbetstid redan from nästa vecka

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • SmillaMilla

Jaha då tänker jag sluta sälja på tradera!!!!

Får ju bara massa negativa trots att jag inte gör något fel.

Vad kan man göra mer än att skicka massa påminnelser hela tiden. I de negativa står det att de har skickat mig meil men inte har jag fått några.

Blir så jäkla arg på detta.

• Pepper79
    SmillaMilla skrev 2009-10-13 16:09:21 följande:
    Jaha då tänker jag sluta sälja på tradera!!!!Får ju bara massa negativa trots att jag inte gör något fel.Vad kan man göra mer än att skicka massa påminnelser hela tiden. I de negativa står det att de har skickat mig meil men inte har jag fått några. Blir så jäkla arg på detta.
    Är också less på T. Väntar på paket som borde kommit för flera dagar sen. Dessutom har jag en som köpte en vara av mig på köp nu, men inte har personen betalat. *suck*
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 15:02:12 följande:
    Hoppas dom lyckas vända liten!! *håller tumsen*
    tack! Vet inte ens om jag vågar vända bebis... {#lang_emotions_undecided}
    Tasha78 skrev 2009-10-13 15:04:10 följande:
    glöm inte kexchokladen
    mums *skriver upp på handlingslistan*
    melizza skrev 2009-10-13 16:04:26 följande:
    hej tjejerhur är läget här?? händer det nåt kul??själv försöker jag luska ut om min arbetsgivare gör rätt i att dra ner min arbetstid med 10%får man lov att göra så....är det nån som vet hur det funkar.....jag vill ju inte att min eventuella a-kassa ska bli ännu sämre när jag slutat och inte fått nåt nytt jobbsnälla hjälp mig....jag är ju inte medlem i nåt fack jag så dem kan inte hjälpa mig med den frågan *desperat*min arbetsgivare vill att jag ska dra ner på min arbetstid redan from nästa vecka
    gå med i facket! Då hjälper de dig, det är så olika det där, jag vet inte vad de får och inte får - tror faktiskt de kan göra så nuförtiden... sen kan du skriva en ny tråd i ärendet, alltid fins det kunnigt folk på FL som kan hjälpa dig.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-10-13 16:13:43 följande:
    Är också less på T. Väntar på paket som borde kommit för flera dagar sen. Dessutom har jag en som köpte en vara av mig på köp nu, men inte har personen betalat. *suck*
    HEJ!
    Varför sälja fina overallen?
    080826 - Puma Teolin
  • lillronya

Hej i tråden!
    Borde fota till T och inte hänga här. Men vilket är roligast, liksom?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Tjollabolla

Hej hopp!

Har en fråga om PROlistern. Jag skulle ladda upp 10 auktioner igår, 5 blev uppladdade och dom andra avbröts. Brukar det vara så? Jag har ju använt den manuella uppladdningen innan, den känns nästan lättare. Men det är skönt att slippa sitta och göra det på kvällarna!
    Ska jag ta bort dom 5 som blev uppladdade och försöka lägga upp dom andra ikväll?

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Pepper79

1 och 1 är 3 skrev 2009-10-13 16:28:04 följande:

HEJ!Varför sälja fina overallen?
    tycker den känns alldeles för klumpig. hade kanske varit bättre med en mindre stl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15