• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 12:41:41 följande:
    hehe det kan jag tänka mig  Imorgon ska jag på " inskolning" sen börjar jag skolan, kommer bli lite svettig med båda barnen hemma samtidigt men det ska nog gå om inte annat så får mammsen lite egna cash ingen * gnider händerna *
    åh vad kul!! ska du börja i skolan? vad ska du läsa? heltid? barnen då? ska de börja på dagis? eller är det distans?? haha många frågor
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-13 12:41:18 följande:
    vad skönt gumman tänk om du går över denna gången och får en liten 4kg klump
    Super skönt , nu känns det liiiite mer ok om den snart skulle kika ut.
    Naeeeh, har svårt o tro att det får plats en 4 pannors bebis i min lilla mage juh
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-13 12:43:56 följande:
    åh vad kul!! ska du börja i skolan? vad ska du läsa? heltid? barnen då? ska de börja på dagis? eller är det distans?? haha många frågor
    Jaap idag var det inskrivning & imorgon ska jag på mentor samtal. Jag ska läsa barn & fritid på distans på heltid. Tanken var ju att Nelly skulle börja dagis & Viggo vara hemma med mig ändå. Jag pluggade såhär innan viggo kom med och då funkade det att ha Nelly hemma, men 2 barn blir kanske lite körigt. Men det går nog ändå. Får hoppas hon får en plats till efter jul iallfall. Ja är iallafall super spänd & taggad nu {#lang_emotions_laughing}
    ängeln83 skrev 2009-10-13 12:39:30 följande:
    Hallå igen.Tillbaka från tillväxt UL, pyret hade växt på sej rejält på 3 veckor, från 1,7-2,5 kg, så nu är den större än vad Liam var när han föddes (vilket är imorgon). Känns sååå skönt.
    Så skönt...*håller tummarna* för att lillen stannar inne längre.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Milliz

Hej! Vad händer här då?
    Shoppas det något? Jag sitter och funderar lite på julaftonskläder till barnen. Man måste ju se till att köpa de i god tid

Elias 070202 Ella 080920
  • RååSa BuBBlan

Go dagens!

Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två {#lang_emotions_surprised} *helt mysko*

Fick brev från banken idag åxå...

Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!  

Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen {#lang_emotions_dreamer}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Smultronhjärta
    Therese1981 skrev 2009-10-13 12:33:19 följande:
    hej hej... Linda vad söt lova e......jobbigt med förkyldningar. Solouniko: vad bra den geggamojan mössan passade till overallen...var hittade du din?
    Pepper79 skrev 2009-10-13 12:23:00 följande:
    Smultron: Söta lilla Lova . Stackarn som är fökyld...
    Tack

Fick denna på mailen nyss-bästa ursäkten på länge

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 13:28:56 följande:
    Go dagens!Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två  *helt mysko*Fick brev från banken idag åxå...Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!   Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen
    Jamen det var ju verkligen tur att ni fick en pocketbok Då har ni väl glömt allt förstår jag Men skönt att det löste sig iaf.. 

Skumt det där med lurven, den kanske är felmärkt?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Smultronhjärta
    Go dagens! Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två  *helt mysko* Fick brev från banken idag åxå... Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!   Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen
    Hej

104:an måste ju va felmärkt{#lang_emotions_undecided}

Och en pocketbok känns ju nästan som ett skämt Kanske tänkte de att ni behöver ta det lite lugnt efter kaoset som har varit
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-10-13 13:31:51 följande:
    Jamen det var ju verkligen tur att ni fick en pocketbok Då har ni väl glömt allt förstår jag Men skönt att det löste sig iaf.. Skumt det där med lurven, den kanske är felmärkt?
    Ja eller hur

Vi ska läsa den tillsammans jag och gubben   Hoppas vi läser lika fort nu bara {#lang_emotions_dreamer}

Ja nåt måste va knas med lurven för den e tokliten!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • ängeln83
    Go dagens! Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två  *helt mysko* Fick brev från banken idag åxå... Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!   Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen
    Hej sötfis.

Kul o se dej här igen Har inte riktigt hängt med i vad som hänt men tror jag förstår på ett ungefär

Skumt med lurven, felmärkt kanske? Annars är dom ju verkligen tok små i höst, Liams 98:or är småååå, den bruna kan han knappt ha alls.

Oooh, grattis till pocket boken, nu måste ju allt genast kännas bättre {#lang_emotions_throwup}
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15