• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-10-13 11:19:35 följande:
    Ahh, det skulle han i o f sig behöva en, men det blir nog lite snabbt på att bestämma (är inte så snabb på sånt), men bälte det behöver han och en plånbok. Jens Lapidus har han läst redan, funderar på om det har kommit ut något annat nytt. Tack!
    Ja plånbok är också en bra grej Min man gillade både Snabba cash och Aldrig fucka upp skarpt men inte hans senaste dock..
    Helle skrev 2009-10-13 11:20:14 följande:
    Glömde ju - vad söt lilla Lova är Hoppas snuvan går över snart.
    Tack- hon är helt täppt stackarn och pappan är nojjig så idag kommer han garanterat släppa med näspinnar hem från jobbet igen{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:20:10 följande:
    är de nya? gamla molovantar är små och trånga. *envisas*
    både nya & gamla.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-10-13 11:09:29 följande:
    Åhh, måste ut på stan en sväng och försöka hitta födelsedagspresent till mannen, men har inga uppslag alls. Förslag?
    den mest uppskattade presenten som min sambo fått var ett kuponghäfte som jag själv gjort där var kuponger som han kunde använda närsomhelst (ca 20st) där det stog tex "Lee lagar middag idag" "helkroppsmassage" "jag bestämmer tv programmen ikväll" osv fanns såklart en del snuskiga med

så när han gav mig en kupong så var jag tvungen att "lyda"
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:20:10 följande:
    är de nya? gamla molovantar är små och trånga. *envisas*
    Jag håller med dig-samtliga Molovantar av äldre årgång har varit här och fått flytta direkt Bökiga och trånga vilket gjorde att Max ratade
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:24:38 följande:
    Ja plånbok är också en bra grej Min man gillade både Snabba cash och Aldrig fucka upp skarpt men inte hans senaste dock.. Tack- hon är helt täppt stackarn och pappan är nojjig så idag kommer han garanterat släppa med näspinnar hem från jobbet igen
    Söta Lova i dalmatinerna! Varför har jag aldrig köpt nått med det printet? Rosa kanten är ju alldeles underbar Hoppas hon blir frisk snart, jobbigt när de är förkylda de små näsorna
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:24:38 följande:
    Ja plånbok är också en bra grej Min man gillade både Snabba cash och Aldrig fucka upp skarpt men inte hans senaste dock.. Tack- hon är helt täppt stackarn och pappan är nojjig så idag kommer han garanterat släppa med näspinnar hem från jobbet igen
    sååå söt liten lova såå go nysbild
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:28:23 följande:
    den mest uppskattade presenten som min sambo fått var ett kuponghäfte som jag själv gjort där var kuponger som han kunde använda närsomhelst (ca 20st) där det stog tex "Lee lagar middag idag" "helkroppsmassage" "jag bestämmer tv programmen ikväll" osv fanns såklart en del snuskiga med så när han gav mig en kupong så var jag tvungen att "lyda"
    Haha Såna har jag köpt färdiga nånstans när sambon fyllde år, minns dock inte vart..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:21:24 följande:
    nya vantar med andra ord. jag har köpt mest på T, nya vantar men gamla modeller och de var verkligen himla små, både S o M.
    men jag vet att en del gamla vait något små. i alla fall smala.
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:28:59 följande:
    Jag håller med dig-samtliga Molovantar av äldre årgång har varit här och fått flytta direkt Bökiga och trånga vilket gjorde att Max ratade
    Ha ha..missade visst det lilla ordet "som" har varit här och vänt Så himla många har vi inte haft
    solouniko skrev 2009-10-13 11:29:02 följande:
    Söta Lova i dalmatinerna! Varför har jag aldrig köpt nått med det printet? Rosa kanten är ju alldeles underbar Hoppas hon blir frisk snart, jobbigt när de är förkylda de små näsorna
    Tack
    Underbar vovvebild Och vilken tokmatchning på söta Milla med lurv,mössa,vagn och filt
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:29:20 följande:
    sååå söt liten lova såå go nysbild
    Tack gumman
  • Helle
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:23:23 följande:
    upplevelse? konsert eller teater tillsammans, eller gokart, rally, ballongfärd om han är mer machokille. En weekendresa?
    Bra tips! Lite svårt med barnvakt bara. Vi har nog utnyttjat vår kvot i år känns det som.
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:28:23 följande:
    den mest uppskattade presenten som min sambo fått var ett kuponghäfte som jag själv gjort där var kuponger som han kunde använda närsomhelst (ca 20st) där det stog tex "Lee lagar middag idag" "helkroppsmassage" "jag bestämmer tv programmen ikväll" osv fanns såklart en del snuskiga med så när han gav mig en kupong så var jag tvungen att "lyda"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15