Jag fick ny kamera i julklapp så förhoppningsvis ska jag bli bättre på att ta bilder igen! (Dock inte rosa för maken vill också använda den!)(Vår lilla kamra la av för drygt ett år sedan så sedan dess har jag bara haft stooor kamera eller mobilen och då blir det liksom inte av på samma sätt)
JAg fick en rosa i somras, men mannen använder den ändå. Han gillar rosa.
Hej tjejer!Får jag plats här? Är nyfrälst när det gäller danska barnkläder.Har fyra pojkar i åldrarna 11, 7, 5 år & lillkillen på snart 3 månader. Dom stora är väl lite svåra att få på dessa underbara kläder. Iofs springer 7-åringen omkring i kalsonger & sin nya lurvtröja & tycker den är mysig. Fick hem ett stort paket idag med kläder fårn MOLO, Katvig, Småfolk & Ida.T. Har provat & provat & provat. Dom är SÅ fina!
Min man gillar också rosa, men han tyckte att just denna var föööööör rooooosa. Så då blev det en grågrön istället. (också fin)
Grågrön låter också fin.
JsN skrev 2009-12-29 20:15:57 följande:
Nu har jag förberett inför räkningsbetalningen. Inget kul denna månaden med tanke på att bilförsäkringen ska betalas. Men bilen är en fröjd att köra och vi är jättenöjda och glada! (Man kan snacka om ljudkomfort när det är dubbade vinterdäck på bilen och man ändå undrar vad det är som låter när fläkten ökar)
Ni vet de där långa klänningarna från Molo, eller om det nu är nattlinne det är.Vad skriver man i beskrivningen på tradera? Nattlinne eller klänning eller både ock?