Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

mortillsju skrev 2009-12-28 19:32:01 följande:
    Då får jag väl rusa runt lite och leta kanske
    JA det får du göra. Lycka till!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-28 19:40:22 följande:
    God kväll i tråden!Vad händer här? Jag är shoppingsugen men allt som jag vill ha finns hos shoppar som ännu inte rear..Jag fundilerar starkt på att maila och fråga ifall de inte ska börja rea snart som alla andra
    Gör det! Fråga om de kan vara vänliga att köra 50% med en gång då.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-12-28 20:27:42 följande:
    Ha ha, suck o pust o stön lixom!
    Lite va?
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-12-28 20:41:51 följande:
    haha... läste hela allt..mycket dyra märkeskläder?? haha..hon har inte sett vad MYCKET kläder e vet ju folk som kan handla för massor =)) eller hur har vissa det här i tråden? e själv på god väg o ökar stadigt i månadspengar/kläder så vad e 2300 kr på en dag?? eller 900 ???? e ju bara 2 nya prespring tröjor/klänning typ.. ?? haha....
    Jag har följt tråden sen on startade och det är väl mest attityden som retar mej.
    " Jag ska bestämma vad min 7åring ska ha på dej annars får hon inget lördagsgodis!" Suck....
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-28 20:44:29 följande:
    Hoppsan då...Nu råkade jag visst köpa en klänning och ett par leggings till T... 
    Men oj då!
    Blev det katvigarna?
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-12-28 20:45:46 följande:
    *hick* jag kan inte ens få S att ta på sig vad jag vill tre år och bestämmer redan. Jojo man kan ju ha sina ideer.
    Nä den damen lär få bekymmer tids nog....
    mortillsju skrev 2009-12-28 20:44:33 följande:
    OK. För jag ska hämta hem en till S i morgon. Hon är 1 m. Men av måtten att döma är den snäppet större än den reima jag har i 98 här hemma och det tror jag räcker i alla fall.
    Är det en 104 du köpt så prova den på S i butiken. Anjelins 98 är perfekt och hon är bara 92 cm.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-12-28 20:47:28 följande:
    jo, men sen hade hon inga barn än heller jag minns inte när F började bestämma själv ?? inte lönt.. tjurar ihop totalt.. sonen gör ju det med redan, såååå arg om jag försöker bestämma tröja tex..kanon exempel igår.. skulle till stan, så på med fina "tjejjeansen" fårn lindex *blå fodrade med stjärnor o rött snöre, stjärna på rumpan* o tyckte en molo med röd kant skulle va fint..hahaha...han SKULLE ha sin cars tröja jag köpte åt han för ett bra tag sen.. för den har ju eldar på sig.. *suck* såå.. ja.. bestämma, det gör man till de börjar prata typ.. sen e ALLT nä, nä, NEEEJ o vill inte.. men som tur e vet ju alla vi det här tur lillan inte säger nåt ÄN iaf om vad jag tar på henne
    Precis. Och det är ju bra med egen vilja. Den vill man inte hämma i onödan. Bara när man måste ju...
    Sen kan man ju fråga sej hur sunt det är att hata människor pga av vad de har på sej. Sunda värderingar?

Ja, ja, tur att det är denna tråden man hänger i.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-12-28 20:49:08 följande:
    Jag tar nog hem och provar. Tar kanske med mig overallen som är för liten och jämför. Verkar det tight kan jag ju köpa en MAT i stället. det verkar ju finnas en del kvar av den!
    Ja det funkar ju det med.
    Synd att jag är så fattig annars kunde jag ju befriat dej från molon.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-28 20:50:09 följande:
    japp
    Fint!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15