Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-29 11:08:23 följande:
    Hmm okey - skummis ...Allt bra med er? HeHe, du kan få komma hit . Jag försov mig imorse men när jag traskade ut i de 24 uppfriskande minusgraderna vaknade jag snabbt kan jag säga
    Allt är bra här!

Har fastnat i en annan tråd idag, om många barn. Sitter och ransakar mej själv nu. Får de stora barnen hjälpa till för mycket? Är jag orättvis? Varför har vi så här många barn?
    Ja fl är inte helt sunt för hjärnan alltid....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-29 11:10:59 följande:
    Fast elda i kaminen har jag inte lärt mej än... i andra huset fick vi elda på max för att få minsta lilla värme ju... här eldar jag lagom och det är ändå 25 grader, minst! Ja, helt underbart! Absolut värt varenda krona!!
    Men här har ni ju kaminen mitt ihuset och inte i källaren.
    Ååååå det är sååååååå fint!!!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-29 11:14:00 följande:
    Du är så snäll så att jag blir helt rörd!
    Litar på att du ser på min familj objektivt och fortsätter tycka att vi gör rätt då. Tack snälla du!{#lang_emotions_heart}
  • lillronya
    JsN skrev 2009-12-29 11:16:18 följande:
    Äsch, det finns för- och nackdelar både med många barn och få barn. Både för barn och vuxna.
    Kristyr skrev 2009-12-29 11:14:33 följande:
    låter inte bra.. sluta läsa där nu
    Ja jag lägger nog ner den där tråden nu.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-29 11:21:42 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 11:11:50 följande: Nej FL är verkligen inte sunt många gånger!Tycker inte du ska tvivla på dig själv!! Du verkar vara en väldigt kärleksfull och omtänksam mamma och ni har ju en lycklig, trygg och glad barnaskara eller hur? Var trygg i det och låt allt annat rinna av dig (jag själv vet hur det är att växa upp med ett halvt dagis hemma, så lyssna nu på mig )
    Tack vad du är snäll!
    Egentligen är jag trygg i detta men när man läser olika resonemang så är det lätt att fundera över hur det egenligen ligger till.
    Har du många syskon?
    Ofta hör man ju skräckisar från de som själv har många syskon. Så vill man ju inte att barnen ska känna sen...
    *lyssnar på skatten*
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:22:46 följande:
    Ja gör du det! Jag är fortfarande så imponerad av hur fina, snälla, duktiga ungar ni hade sen vi var hos er! Man märkte knappt av dom, förutom när dom satt med oss och snackade och det var så mysigt . Dom la lilla E utan att klaga och var så himla duktiga. Förstår att det kanske inte är så alltid, men det kan inte vara annat än bra för barnen! Så ta inte åt dig av det där du
    Tack!
    Ja de är ju ganska sociala. Nöjda bara de får vara med.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:28:33 följande:
    Det såg jag tyvärr inga i katalogen... Men det kommer säkert, han hitatde bara en katalog. Akvarieprintet var totalt underbart! Micke sa att det kommer massa fint till killar i vår, dom hade tagit hem 16 olika killprint :-O. Ja det är väl bara för att jag ska få en tjej
    HAr också sett akvarieprintet. Tokfint!!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:23:54 följande:
    ÅHHH Jag fick ju titta på nya molo och nya katvig hos Bus och Rackartyg i lördags! SÅÅÅ FINT! OMG, detta blir fattigt! Katvig är uuuunderbart!
    Jag skulle vilja veta vilka färger som kommer från katvig.{#lang_emotions_dreamer}
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-29 11:45:36 följande:
    Ja du verkar väldigt trygg i det men ibland behöver man bara få bli lite påmind när tvivlet smyger på.Fast skräckisar från de som har många syskon... så kan man ju inte jämföra heller riktigt, beror ju helt på va de har för föräldrar också.Japp jag har ett par syskon ... sju stycken (fast bodde "bara" med fem av dem)
    Ja det är nog egentligen nyttigt att fundera lite ibland så att man inte faller i fällor utan kan stå för vad man håller på med.
    Ja då har du ju lite erfarenhet i ämnet.
  • lillronya
    JsN skrev 2009-12-29 11:49:51 följande:
    Fast såååå många barn har ni ju inte!
    Nä men det brukar räcka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15