Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 22:39:42 följande:
    vad är liams, ilons och avas mammas alias här på familjeliv nu igen.. min syrra har lagt två utav världens vackraste babyklänningar på tradera nu nämligen och jag vet ju hur mkt hon gillar klänningar till ava så jag ville tipsa
    Jen80. Hon ses sällan här numera dock .
    Buttelina skrev 2009-11-16 22:41:25 följande:
    jahaaa ja det är ju lite en risk att man kanske inte hittar just det man vill ha på salg..haha du ska nog inte förvänta dig föör mycket TÄNK så kommer han två veckor över tiden
    Ajj nåvv! Det är ju liksom nästan säkert att jag går över nu bara för att det är så himla retligt! Vill inte vara inställd på tidigare, men det blir så helt omedvetet eftersom det är enda erfarenheten jag har. Och den gången var jag inställd på att gå en vecka över som "alla" gör första gången och då kände jag mig blåst på de 5 veckorna. Så denna gången får jag väl tillbaka dem, stackars julaftonsbarn
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Everlonn skrev 2009-11-17 18:32:36 följande:
    Busloppan har rea för alla sugna In och shoppa med er Höstrea 30%-70% på nästan ALLT, se "REA"-fliken
    Mmmm, jag såg det. Nu är jag tusen kr fattigare om allt finns kvar. Hoppas det. Förra gången fanns bara ett av fyra plagg . Men jag är ihärdig och håller tummarna iaf .
  • Stormis
    MejaKiZnic skrev 2009-11-17 19:20:24 följande:
    Vad tog du
    Minns knappt . Satt och velade fram o tillbaka .
    Men jag tror rosa miniapple tröja + leggings, lila velourklänning, elefantgalonisar (brallorna) och en Grobag. Å så ribbade rosa klänningen med tror jag {#lang_emotions_dreamer}.

Nu är det matdags {#lang_emotions_tongue_out}
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-18 19:28:07 följande:
    Förresten... någon som hört ifrån STormis idag!?!?
    Är du orolig för mig . Ingen förlossning på G så långt magen kan nå, men det är heeelt ok för min del om den drar igång snart. Tröööööööööööööööött på detta nu! Men visst känns det att det närmar sig, men inga konkreta tecken. Jag har ju siktat på lördag, men lär säkert gå 4 v till bara för att någon där uppe eller nånstans vill retas med mig .
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 19:31:59 följande:
    japp hon mejlade senast vid 15-tiden, så ingen bebis än om det var det du oroade dig för www.blt.se/nyheter/karlskrona/totalstopp-pa-e...(1635531).gm
    Mail tillbaka?
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 19:44:31 följande:
    kommer strax bara fått sådär 150 mail idag...men ska strax plocka fram miniräknaren
    Det kan jag tänka mig . Nu är det iaf svarat och betalat .
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-18 19:47:56 följande:
    Spännande ju
    Jo tack {#lang_emotions_yell}.
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 19:51:57 följande:
    Ska vi slå vad om att min unge kommer före din Bara för att både du o jag ska ha maximal otur eller hur
    NEJ tack {#lang_emotions_cry}.

Away och äter!
  • Stormis

God kväll!
    V 38 idag... Sååå färdig nu! Gått upp 3 kr senaste två veckorna och sf ökade med lika många cm. Känns som om att vi är färdiga att komma ut nu lillebror!!!!!!!!
    Lite ot-hej bara .

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-19 20:49:04 följande:
    Bubblan- Gud vad fina Småfolks kissekatter är i denna kollektionenTill och med så att Stormis borde gilla missarna tycker jag Liljan- Verkar som om pyjamasen gick hem Söta Maia
    Tänkte faktiskt tanken
  • Stormis
    THEA och Grodan skrev 2009-11-19 22:53:47 följande:
    OT men vi var på utredning i Måndags och (tyvär vill jag nästan säga) är det inget "fel" med någon av oss. Hade det varit något man kunde fixa så hade man kunnat få hjälp kanske. Men nu är det bara att hoppas på att det tar sig Annars är det bara provrör som kan funka men det får vi bekosta själva då eftersom vi redan har ett barn ihop...känns inte aktuellt än i alla fall, kanske tänker annorlunda om några år om vi inte lyckats
    Trist och skönt på en och samma gång gissar jag. Ställ er annars i adoptionskö eller liknande, då tar det ju sig för en del .
    lillronya skrev 2009-11-19 22:55:27 följande:
    Det är ok.Febrig, men värsta hostan verkar ha gett med sej.Astma blandat med krupp. Medicinerade ordentligt innan vi körde och väl där mådde han ju ganska bra. Hade ju vilat i bilen....
    Skönt att det verkar gå åt rätt håll iaf.
  • Stormis
    Tejja skrev 2009-11-19 23:03:41 följande:
    Nu är jag på väg i säng oxå.  Lillronya- skönt att ni  är tillbaks så fort, borde tyda på att det gick bra? Har letat runt lite och kollat vad begagnade buggor går för och då hittade jag denna.  www.tradera.com/Komplett-vagn-Bugaboo-Cameleo... Är inte det ett väldigt bra pris?
    Har inte stenkoll längre, men visst känns det som ett superpris! Har också en beg -06 och jag är helnöjd med den. När jag köpte för drygt 1 år sen så låg de flesta på 5-6000 kr och nu har ju nypriset dessutom gått upp ganska mycket, vilket nog lett till att dessa lite äldre vagnar fortfarande kostar en del. Ska ni köpa ny vagn?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15