Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JsN skrev 2009-11-25 12:09:53 följande:
    Stormis vad skulle du ha på ajabaja?
    http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=6731
    http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=6766
    Dock är de kassa på uppdateringar så jag vet inte om jag får dem. Eller jo kanske. Jackan finns visserligen 92 kvar, men på suiten är 92 borttagen . Vill du hänga på? 39 kr är en triiiiist frakt på två plagg. Men denna lurv finns knappt nånstans och jag gillar luvlöst. Så jag fick visst på mig spenderbyxorna. Övervägde en suit till då två håller på att bli lite väl små här hemma och sjukdomsdygn påminner att det är bra att ha fler än 5 sov-kit...
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    JsN skrev 2009-11-25 12:17:27 följande:
    Jo, jag har en större order på G. Ska jag lägga på dina grejer?
    Vill se . Jag har ju redan lagt min order, men om du frågar dem får du gärna göra det. Jag har inte betalat ännu utan tänkte vänta och se så att det säkert finns. Jag mailar dig min bekräftelse så kan du ju höra med dem?
  • Stormis
    JsN skrev 2009-11-25 12:21:12 följande:
    Jag funderar på hardshellbyxorna tillpytte, hen behöver ett par såna till. Ska jag ta 92 eller 98? Pytte är ca 85 cm lång, 11,5 kg och fyllde två i augusti. De ska funka redan i år, men passa nästa vinter. 92 eller 98?
    Ingen aning, men jag kommer nog att chansa på stl 92 i vinterkläder till nästa år om jag hittar bra på rea. 98 känns så stort, men man vet ju aldrig? Fast 98 måste ju bli för stort i år??? Dessa byxor kan jag heller inget om. Kanske de finns på M om du vill tjuvkolla där? Eller ring och fråga om lite mått. Superfina saker iaf!
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 12:28:47 följande:
    Dumt dumt dumt- ringde maken och fick tillbaka ett "Nej Linda-vi behöver inte fler lurvar". Enda gången jag tilltalas vid förnamn är när jag har gjort något dumt eller när det är allvar Så nu har jag köpt en jacka istället
    Och den sa du inget om då eller ?
    Länk!
  • Stormis

Smilla: Vad nu då?

• Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-11-25 17:56:14 följande:
    mysko? Dålig servis kallar jag det snarare.
    Men vad trist. De två ggr jag har handlat där har de varit supergulliga, men sånt här är ju verkligen trist att höra.

Pratade precis med Smultron som varit inne i lokala butiken. LURVAR hade anlänt!!!
    Mörkblå med lime
    Rosa med lila
    Grå med rosa
    Grå med blå
    Grön med blå

Hon kan nog redogöra mer, men i lag var de ganska lika de i våras med undatag av den förstnämnda .
  • Stormis
    Kristyr skrev 2009-11-25 19:09:06 följande:
    hmm nu är ju inte liljan här.... någon annan som har kolla på shampoodle vuxenstl?
    Jag är 165 cm, ca 58 kr (i vanliga fall). Har en i S, hade nog helst haft en M, men jag har inte provat större.
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 19:14:34 följande:
    Godkväll. Snälla sambon kom med laptopen
    Stackare, skicka över lite värkar till mig så sätter jag igång mig istället . Synd att ligga och slösa dem på dig . Har f ö fått avi igår och väntar på fint paket så fort jag lyckas masa mig till Posten. Kram.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 20:00:02 följande:
    Jag skulle GÄRNA skicka över både värkarna o övrigt till dig! är lite rädd för att jag blir liggandes här nu över lucia och jul...samtidigt som jag är rädd att han ska komma innan...hur det än blir så blir det liksom fel o jobbigt
    Hit med det bara! Eller kan vi vänta till imorgon? K är sjuk idag och vi sov alla dåligt i natt så jag behöver få sova i natt först . Å sen ska jag ju hämta en zebra i Gbg imorgon *Smultrons fel*.
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-11-25 20:42:29 följande:
    HAr de stigit så i pris?Jag skulle gissa på 5000 för vagnen och 1000 för liggdelen. Men jag kan ju såklart ha fel.
    Tycker också att det låter med bekant. BT är ju en förhålandevis billig vagn. Så en beg med liggkorg borde absolut gå att få för ca 3000 kr???
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 20:46:27 följande:
    Plastic is fantastic
    I'm a barbie girl {#lang_emotions_sealed}.
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 20:47:24 följande:
    ja det är väl det som är bra med detta stället o att inte få röra på sig Man får ju hunsa runt lite med sköterskorna som måste passa opp på en...
    Passar dig inte Malou . Är inte du lite mer fin i kanten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15