Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-29 11:31:50 följande:
    Stackars Lova går ju samma öde som mig till mötes- först ska alla gamla tanter nypa en i tjockkinderna som barn och sen ska alla kunna lista ut att man är finskättad tack vare dessa kinder
    Men är man en pussgurka så är man !

Maken bestämde igår att det är den rosa lurven som får stanna. Tyckte att den andra var mesig...

Så nu hoppas jag att Fbg har en rosa i 92 kvar eftersom den i Vbg var kass.

Over-and-out. Dags att hälsa på hos sjukis-pappan igen.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Hej hej! Apropå julkalendrar så har jag nu lagt upp en liten lista med de jag vet hittills i Mina favoriter. Så bra av Småtting och Babyshop att bjussa på frakten just nu. Liksom svårt att få ett bra köp annars på ett enstaka plagg...

• Stormis
    nikki2006 skrev 2009-11-29 18:06:08 följande:
    pling
    Pling
    lillronya skrev 2009-11-29 18:19:18 följande:
    Såna har vi ju som inte används. Fast fina är de ju. Jag hade avslut i torsdags och tyckte det gick ok.
    Fast jag missade allt ju! Var hos en kompis och kom på mig först på hemvägen. Ringde Smultron, men tyvärr hade auktionerna redan gått ut. Hade så gärna höjt priset på leggingsen åt dig .
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-11-29 18:28:22 följande:
    Ang Molo PreSpring AjaBaja har ganska mycket (allt?): www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=brand&brand...
    Åh, sorry för rörigt inlägg, blir så när plusfunktionen inte alltid hänger med .
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-11-29 18:33:53 följande:
    Ja det var ju synd Vet ju att du ville ha...
    Jo, och jag var så glad att du tipsade mig. Är lite dålig på att söka på Katvig på T. Men, men, det går ju inte att göra nånting åt nu och än så  länge kan hon ju ha 80'orna. Mest att jag ville säkra upp då bruna leggings är så praktsikt och fint till många Småfolksklänningar. Och det är svårt att hitta bruna! Dessutom ett par som sitter bra. K har Meandis i 74/80 och de är som fladderbrallor på henne. Trots att hon är snart 85 cm lång!
  • Stormis
    MejaKiZnic skrev 2009-11-29 18:34:31 följande:
    men asså 500 kronor för en klänning, var ju ett tag man lade så mkt på ett klädesplagg till sig själv www.tradera.com/PEAK-PERFORMANCE-marin-bla-st...Köpte denna jackan till sambon, överraskning
    Fin jacka, men skum förstabild! Liksom på fodret...

Nu ska jag nog ladda i soffan ett tag. Kram på er!
  • Stormis

Smultron! Å då är det änså som pyjamas som vi använder dem . Fast du har ju påverkat mig rätt mycket sen vi lärde känna varandra så snart ligger väl alla Svantes bodys på T iaf. Medan han ligger i suit dygnet runt . Fast just den kommer han INTE att ha .

• Stormis
    Theina skrev 2009-11-29 18:39:54 följande:
    Ni som inte handlar "allt" från Molo 2010.. vad handlar ni och vad matchar ni det med?Ngn som vet om fjärilströjan matchar Me&Is cerisa plyschbrallor??
    Än så länge bara en lurv . Den funkar till det mesta . Men skämt åsido, jag kan tänka mig en kanintröja med och den är nog superfin till jeans tex! Tror säkert att din föreslagna kombo blir fin ihop. Gör ju inget om det inte är exakt samma eftersom fjärilarna är små och en bit ifrån brallorna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15