Zvartaliljan skrev 2009-11-18 15:14:22 följande:
*WIIII* Idag kom mitt saknade paket från funkybaby Skickat den 29/10 enligt Marie o hon gjorde en reklamation i måndags 16/11, idag dyker det upp med en poststämpel med 2009-11-17. undrar vart det höll hus under tiden??? SÅÅÅÅ GLAAAAD efterlängtade pyttiga småfolkisar var det däri
Jippi!!! Härligt när saker hittar rätt till slut!
Själv fick jag en betalningsuppmaning från ett indrivningsföretag idag.
Det är så dåligt skött. Jag beställde ett chokladogram till mitt kusinbarn i slutet av oktober. EN jättetoblerone- ni vet som man kan vinna på chokladhjul. JÄtteglad var jag när jag hittade den.
Så får jag ett samtal från Gift today dagen efter födelsedagen där de ursäktade sig såååå mycket. Det hade blivit något fel och de hittade ordern i sitt system dagen efter födelsedagen. De såg att jag lagt ordern i tid, så de visste inte vad det berott på. Dessutpom fanns inte tobleronen kvar, så den gick inte att skicka.
Jag frågade hur de hade tänkt att kompensera detta och hon frågade om ja hade något förslag själv. Jag svarade lite spydigt, Ja ni kan ju vrida tillbaks klockan ett dygn, så att jag kunde gratulera tjejen på rätt dag.
Jag blev så arg, ledsen och besviken, så jag sa att jag inte hade lust att prata mer och jag skulle försöka komma på någon kompensation och hon sa ingenting mer än ok.
Jag fick såklart ingen faktura, eftersom att de inte skickat någon choklad. Men nu har de tydligen skickat denna till ett indrivngsföretag- för nu har jag fått en påminnelse.

(Sorry, OT som vanligt)