• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FL Lisa skrev 2009-11-13 15:21:48 följande:
    goddagen i tråden. smultron - precis de funderingarna har jag här hemma också. Alvin älskar kalle kunskap (lekstugan) till datorn och vi hade tänkt köpa något till Wii..men jag har googlat på det och det verkar inte finnas något riktigt bra spel för småttingar vilket är synd. Men hittar du något som verkar bra får du gärna tipsa mig också
    Hello! Allt bra?
    ängeln83 skrev 2009-11-13 15:20:10 följande:
    Hej hej flickor. Kikar in medans båda mina sötnosar tar sej en tupplur. Fick hem den rosa Katvig filten idag, super fin, men när jag granskar den noga så är det en massa fläckar på den *suck*, så det får väl bli tillbaka skick om dom inte erbjuder nån shysst kompensation.
    Det var ju trist. 
  • Tejja

SmillaMilla- Åh vad sugen jag blir på de lila Starsen- eller hur man nu skriver...Jättefina!

FL Lisa skrev 2009-11-13 15:26:48 följande:
    halloj! Japp här är allt bara fint. själv då?
    Lite snorigt! Neah har varit hemma tre dagar nu och jag är osså lite däppt i däsan!
  • Tejja
    FL Lisa skrev 2009-11-13 15:32:54 följande:
    dessa eviga förkylningar. Alvin är frisk nu peppar peppar men han har varit sjuk till och från i typ en månad innan dess. Nu börjar förkylningen hitta till mig. David åker till USA på måndag för en veckas jobb så jag lär väl ligga däckad i svinsjukan snart bara för att göra det hela lite roligare
    Ja och blir det inte svinet, så blir det väl någon annan influensa ska du se! Murphys lag du vet...
  • Tejja
    FL Lisa skrev 2009-11-13 15:41:24 följande:
    japp jag har börjat inse att det är så det fungerar. Hittills har det aldrig slagit fel..antingen är det jag eller Alvin som är sjuk eller som sist när bilen havererade på väg från flygplatsen efter att vi skjutsat dit David. Hade du skoj på molosalgen då?
    Ja, fast jag kände mig grymt stressad hela tiden. Dessutom var jag så trött. Hade knappt sovit någonting på resan ner och vår hemresa har du väl hört om...
    Men visst 17 hade jag roligt! Fast jag hade gärna stannat en natt i Köpenhamn, eller Malmö eller nåt, när man nu åker så långt. 
  • Tejja

Efterlysning: Om någon ser Elsalvadortights (karttightsen) i 98-104 så snälla hojta till!! 

• Tejja
    MejaKiZnic skrev 2009-11-13 15:51:26 följande:
    neeeeeeeej dotter har fått 39 graders feber och jag tar fram veloursuiten vi köpte på salgen (hittade den äntligen), tror ni inte den var för liten står stl 92 men är mer som stl 80 och är precis tjejen kan ha, vart kan jag hitta denna i stl 92? Älskar dessa och kan inte leva utan de så snääääla www.alltforforaldrar.se/tumadre/images/2008/m...
    Neej vad tråkigt, både febern och dressen!
  • Tejja

Gokväll töser! Ligger i sängen brevid Neah som varit på topp hela kvällen! Men, jag tror att vi fått vattkoppor till familjen. 

Neah hade 5 prickar på rumpan och en drös på  övre låren, som kommit under kvällen.
    Vi får la se imorgon  bitti hur de ser ut, men jag antar att det blir ännu ett gäng dagar här hemma nu! 
    Någon som ahr något bra tips på kräm el. dylikt mot klådan- om det nu är vattkoppor.
  • Tejja

Sticker igen, lite att fixa innan idol sätter igång igen.

• Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:31:38 följande:
    Lyckades få in den till slut Ja må vara hängig men tusan så envis Va jätte upppiggande att fingra igenom den idag ordentligt, man behöver göra roliga saker känner jag det hjälper verkligen!! Å Molosar e ju himlans roliga visst
    Det verkar ha varit jobbigt för många ( inklusive mig själv) att få in bilder på FL de senaste dagarna. Hej förresten, skönt att höra att du känner dig bättre idag.
    Greksmurfen:  Stackare! Måste vara tufft för både liten och stor!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15