Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-29 23:23:25 följande:
    Mäh, inte krångla till det nu. Brevis får nöja sig med att bära paket hit . Och oh, imorgon kanske Småvi's paket kommer??? 4 NS och lika många Småfolk, gulp!!!
    Förresten.. Hur lång är K nu och hur gammal är hon. Hittade Anjelins bvc-bok och det är lite kul att jäföra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-29 23:30:55 följande:
    Mmm, lite att smuggla undan där Och PS eg är det 5 Småfolk, fick köpa en extra ... Gulle Izabelle!!! Hi hi, det får man inte hoppas Hon var nästan 84 cm vid 2 år och 1 månad. Om Svante följer sin kurva kommer han att vara 82 cm vid ett år . Så det blir ju som med dina små i såna fall. Eller så blir det som med JsN's pytte som var stor och sen planade ut när han började klättra på väggarna vid 6 mån ålder .
    Anjelin var 78 cm när hon var 2 år och 2 veckor... Shit vad hon var liten då!
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-12-29 23:34:06 följande:
    Pluttan då .Nä, NU blundar jag. Jag läser ikapp snart igen
    Ja Sov gott!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-12-30 02:38:00 följande:
    AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJAJ!!!!!!!!!!!!
    Men vännen då!
    Skickar massa kramar.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 12:58:52 följande:
    Fick nyss MMS från Liljan. Mateo är här! 48 cm lång och 2420 gram! Underbar liten sötnos!!!
    Ååååååå mådde de bra?
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 13:19:26 följande:
    Ja dom mådde bara bra! vet inte om dom ska till Neo, men det är ju inte så himla mkt tidigt så mår han bra så slipper dom nog kan jag tro...
    Skönt om de slipper ju.
    Så sööööt!!
    Hälsa om du har nån mer kontakt med de.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-12-30 14:31:39 följande:
    men du så var lillebror med!! han hade den hela tiden typ (inte utomhus dock)vi började förbereda redan i somras att tomten skulle få napparna och vi har pratat om det jättemycket! efter dom fått sina presenter så hade dom vars en påse med nappar och dom ladom i tomtens säck.De frågade båda efter dom på kvällen och isabel grät. Dag 2 gick det jättebra med isabel för hon tyckte att hon var en stor tjej nu Lillebror tjorvade med sömnen i två dagar, hade svåååårt att komma till ro på kvällen men dag 4-5 gick det super. *perfekt*
    Vad duktoga de är!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 14:37:29 följande:
    ja så har vi kommit fram till att det ska bli, men jag skulle iaf vilja att han hade den MINDRE här hemma, men han blir ju helt hystrisk... Håller på att göra mig toookig!
    Vet inte om det funkar på Milo men på den enda napptoken jag haft funkade det iaf. Nappen fick bara användas i sängen och i soffan. När som helst på dagen, men bara där. Sen när lillasyster kom vid 3½ år så tyckte hon att nappar passade bebisar bättre och slutade själv.
    Hon var också helt manisk med nappen innan vi gjorde regler...
    Buttelina skrev 2009-12-30 14:36:18 följande:
    tack känns bra detta hehe sötis milo låt honom ha sin napp ett år till så kan tomten få hans nappar nästa år
    Det förstår jag. Tycker det är skönt att småttarna inte har napp.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 14:42:25 följande:
    Ja vi har försökt.. Problemet är bara att då blir han sittandes i soffan hela dagen! Fast när han leker eller ät ute är det aldrig problem, det är när han är uttråkad... Jag vet i tusan om jag ens vill ge bebban napp, hade vatt skönt o slippa!
    Ja det är ju risken. Antar att Alicia också gjorde det i början för det är typiskt henne. Är ju snart tio år sen vi var i den situationen.
    Nikita slutade själv med nappen när jag började jobba. Då var hon 10 månader. Konstig unge.
    De små ville inte ha napp alls.
    Tycker det är så skönt att ha den till de när de är små...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15