Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

svischan skrev 2009-10-22 20:24:53 följande:
    Hejhej!Jag stötte på Smultronhjärta innan idag, via nätet naturligtvis, och blev påmind om att denna tråden finns. Jag är ju här mycket sällan, men köper fortfarande bara danskt. Vilka underbara barn i BT, de har blivit så stora allihop sen jag var som mest aktiv här.Jag väntar på mail från Molo, snart salgdags hoppas jag! Eller har ni hört datum???
    hej hej
  • nikki2006
    svischan skrev 2009-10-22 20:33:42 följande:
    Din dotter var väl ungefär lika gammal som min? 4,5? Är hon också hopplös med kläder?? Det är bara klänningar som gäller här, och helst ska det vara Molo, så hon går varje dag till dagis i sina fina molo-knappklänningar=) Bäst klädda barnet på dagis varje dag alltså.Vad tycker ni, ska jag försöka sälja av hennes tröjor, som inte använt sedan i våras, eftersom hon vägrar allt som inte är klänning? Eller ska jag avvakta? Vill inte sälja alla fina knapptröjor...
    Jag har haft tur för min dotter bryr sig inte så mycket så jag plockar fram kläder till henne. Däremot så tycker hon om att matcha Så hon säger alltid att jessie måste ha samma som henne. Undrar var hon har fått det ifrån hi hi{#lang_emotions_cool}
    Kanske du kan sälja ett par st och se hur det känns. Tråkigt om man ångrar sig ju{#lang_emotions_undecided}
    Nikki är snart 4 år och vi får väl se hur länge det dröjer innan man inte har något att säga till om  hi hi hi
  • nikki2006

nu måste jag bara tjata lite mer om mina fina mini apple baggy byxor jag fick hem idag
    Jag gick och skulle se om jag kunde hitta några fina combos och vips så hade jag 6 tröjor med klockren combo{#lang_emotions_surprised}Trodde aldrig att de skulle vara så lätta att matcha. Suuuuuuperglad{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}Kommer bild imorgon{#lang_emotions_tongue_out}Nu är det tv:n som gäller

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 21:11:39 följande:
    Alltså vi har verkligen provat ALLT!! Detta helvetet har ju pågått i flera år nu...vi har träffat ett dussintals olika läkare och flera olika dietister, fått hundratals olika tips som vi testat. Men alltid slutar det ändå med lavemang Hon måste äta mer...äter alldeles för lite så tarmarna jobbar så så sakta...det funkar bara inte.Maias problem sitter ändå framförallt PSYKISKT, hon behöver inte ens vara hård, men hon vägrar bajsa och håller sig tills det blir hårt, och så blir det då lavemang eller dulcolax o då gör det ju ont o så håller hon sig ännu längre nästa gång o.s.vMen det går ju inte att boka en 3,5-åring med psykiska problem...hade hellre sett att hon haft fysiska...låter kanske hemskt sagt men hellre en tarmsjukdom som man kan göra något åt än detta
    {#lang_emotions_flower}kramar till lilla Maia{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Stormis skrev 2009-10-22 21:16:09 följande:
    Ännu roligare är att jag tror att hon köpt den av mig (inte säker dock, men jag tror det). Som provade och köpta på salg . Fast inte för att det spelar nån roll, men det är ju bara för kul när man förskönar sånt som man köpt av andra.
    Men då blir det ju ännu roligare hi hi
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-22 21:31:18 följande:
    HAr du kikat i me&i-tråden?Sorry för ot.....
    Vad menar du???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-22 21:34:36 följande:
    Länkarna....
    Ja tröga jag hi hi. ja kankse ett par tights till mig och tunikan var ju också fin. Gillar ju de långa muddarna så kanske tröjan slinker med då med hi hi. Din lille frestare{#lang_emotions_djavulsk}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-22 21:36:22 följande:
    Hoppsan då!Det gick alldeles utmärkt att sätta 299 i köp nu på lammtröjan. Nu är den såld.
    Oj 299 är ju jätte bra pris, grattis. Bra nu när folk precis fått lön, då ger de gärna mer{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-22 21:37:34 följande:
    HihiiJa och då måste du ju komma hit på måndag.
    Ja kanske eller också beställer jag över inboxen och så får du tillgodoräkna dig mig i alla fall för jag kanske inte kommer, men jag shoppar Så då räknas det ändå hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15