Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LA Woman skrev 2009-11-08 22:00:49 följande:
    Ja, de är underbara Tänkte att man troligen bara kommer att se överdelen ändå
    Jag tänkte tunika med byxor för de tar ju säkert foto ute med och även med jacka så kanske det blir lite kallt med kortärmad klänning och tights{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    malinkaunitz skrev 2009-11-08 22:06:05 följande:
    Nikki hur går det med T ? :)
    Förlåt mig, jag vet jag lovade men jag har mått skit idag. Började med huvudvärk som f_n. Kunde inte ens sova bort den och sen mådde jag illa och nu har jag spytt flera ggr. Känner mig bättre nu så allt är fotat nu ikväll men jag orkar inte lägga upp förrän imorgon{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    malinkaunitz skrev 2009-11-08 22:10:31 följande:
    Ja det är lugnt.. Tråkigt att du mår dåligt.. Hoppas det blir bättre snart  men då behöver jag inte spana mer ;)
    tack vad söt du är{#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_heart}, jag skall snart sova så mår jag nog bättre imorgon
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-11-08 22:03:56 följande:
    Måste förresten bara berätta om vad Noel sa när han såg pärlplattesuiten "Noles jamas" så den föll i god jord Dinosaurierna var tydligen pippifåglar
    Jag vill se blid så söta Noel i pärlplattorna sen{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-11-08 22:11:43 följande:
    Ja, de är ju så fina De ska ta enskilda foton inne och då brukar ju bara överdelen vara med så att säga, gruppbilden ska troligen tas utomhus så där blir Villervalla jacka då Kom fram till att regnbågen inte gör sig alls i svartvitt.... ...däremot blev gitarrerna snygga i svartvitt!
    Ja gittarerna och knapparna är också jättefina i svartvitt och flower tro du inte det?
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-11-08 22:13:03 följande:
    Du tänkte så

såhär blev våra dagisbilder, blänket får du på köpet hi hi
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-11-08 22:15:47 följande:
    Ja, flower både också bli snyggt tror jag Har ingen knapptröja där men har ett par tröjor och ett par klänningar, har snart en knapptröja också förstås men den är kvar hos Everlonn ännu 
    Småfolks tröjor med äpple blir säkert också jättefint till svartvitt och mini apple
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-11-08 22:17:57 följande:
    Jättefina!! Funkar bra med byls också tycker jag!!! Lutar nog lite mot gitarrerna tror jag  Känner sig inte alls ytlig när man har såna här huvudbry över dagisfoto MOHAHA
    Jag tro att gittarerna blir skitbra{#lang_emotions_heart}jag är likadan så du är inte ensam hi hi
  • nikki2006

Skall sova lite nu och hoppas att jag mår bättre imorgon kram alla goa flickor{#lang_emotions_heart}

• nikki2006
    THEA och Grodan skrev 2009-11-08 22:28:43 följande:
    Bubblan (Anna) har fått en blodpropp och är på sjukhus
    VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA{#lang_emotions_frown}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15