Kan inte stå upp riktigt än Tack snälla snälla snälla söta du för den NU e de dusch
Ingen fara, visste ju hur gärna du ville ha. Själv älskar jag de kjolarna nuProivade ju igår och loooooooooove them.
Nu blev jag ju så himla sugen på kaninjackan.
ska komma ihåg att du tycker den är värd så mycket har dessutom en liten söting som inboxade mig om den igår *populär tröja*
Ja men den var superfin ju. fattar inte heller vvarför de inte gjorde den med ljus kantband
Nu retar jag mig som fan på mig själv. För 1 1/2 år sen när du tipsade mig om att gå till bombom och ahndla så var jag jätte ny på det här med molo. Hon hade då kaninjackan för halva priset men jag köpte ingen för jag var TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖG
Som jag retar mig nu
Mamman i familjen gav mig en blick och sen gick hon och pysslande i köket medan jag visade maken och dottern. Det roligaste var dock när hon nu idag när vi skulle åka sa att hon precis rensat bland barnens kläder och plockat fram ärvekläder från förrådet. Den stora tjejen behövde massa nytt och hon längtade inte efter att behöva gå och köpa något... Så stod jag där med mina tre påsar med helt nya kläder...Tur att vi är olika
Men hallå man längtar ju alltid efter att shoppa hi hi. Tråkigt livet vore om man aldrig skulle shoppa
Sitter och funderar vidare på dagisfotona imorgon, skulle man kunna strunta i klänning och ta mörka NSjeans med en Molo-knapptunika istället för klänning?
Knapp tunika gör sig alltid jätte bra på bild tycker jag