• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Damien och Adrian

dax för fika och gos med maken!

vi ses!

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 21:50:37 följande:
    Nä cupid har jag tyvärr inget i till bebis. Okej då, ska du på ul igen då alltså? Men vadå, gör väl inget att jag chansade, har en hel del godbitar som jag säkert kan få riktigt bra för Men du, tycker nog du ska köra på kik*kidoverallen i 68 som finns på eleraff, den storleken borde bli bäst till din bebis som kommer i februari om hon är normalstor. 74 kanske blir lagon mest till våren o då är den lite för varm...
    Ahh så där finns en? Ja, jag får ju iofs säkert en bamsing denna gången med, men även om Milo vägde 4,5 så var 56 för stort

Men kossor kan du kanske hålla tills fredag Ja vi ska ju på ul igen då dom inte fick nån bra bild av hjärtat. Hoppas den lille vill visa upp sig denna gången oxå så man får veta säkert... *nyfiken*
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Fy bubblan för sura säljare. Mailade en om en auktion jag vann för ett tag sen, har inte fått varan. Fick detta tillbaka:
    hej

när satte du in pengarna? har inte hittat ditt alias på mitt konto, kan vara därför leveransen tar tid.
    men får väl kolla kontot igen.
    säljer ganska mkt på tradera & många som betalar, har man då inte skrivit sitt alias så är det svårt för mig & veta vem som betalt. Går inte riktigt att gissa.

Jag har både märkt med alias och mailat när jag satt in pengar! Jäkla tölp!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 22:00:36 följande:
    Fy bubblan för sura säljare. Mailade en om en auktion jag vann för ett tag sen, har inte fått varan. Fick detta tillbaka:hej när satte du in pengarna? har inte hittat ditt alias på mitt konto, kan vara därför leveransen tar tid.men får väl kolla kontot igen.säljer ganska mkt på tradera & många som betalar, har man då inte skrivit sitt alias så är det svårt för mig & veta vem som betalt. Går inte riktigt att gissa.Jag har både märkt med alias och mailat när jag satt in pengar! Jäkla tölp!
    Men fy vilket tjurigt svar!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-10-13 21:59:23 följande:
    Jag tycker att båda var jättefina. Men jag röstar nog på den första du visade.

ja.. jag tror det lutar åt den om jag får bestämma.. =))
    vi vill ha mycket o titta på för han.. o iaf lite färger.. men jag gillade ju naturen runt omkring i sjungel.. spanar man så hittar man lite olika djur =)

delfin e med fin.. men bara vatten som natur..
    men.. ja.. svårt..
    sambon betalar o jag sätter upp.
    så vi låter max bestämma i morgon innan vi beställer =))

vitt i resten av rummet tänkte vi ?
    har en blå tapet hemma redan eg.. men tror inte vi tar den..
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 21:58:55 följande:
    Ahh så där finns en? Ja, jag får ju iofs säkert en bamsing denna gången med, men även om Milo vägde 4,5 så var 56 för stort Men kossor kan du kanske hålla tills fredag Ja vi ska ju på ul igen då dom inte fick nån bra bild av hjärtat. Hoppas den lille vill visa upp sig denna gången oxå så man får veta säkert... *nyfiken*
    Jag tror inte jag hinner få upp något på T innan fredag o hinner jag så struntar jag i köp-nu då på det jag tror du vill ha...så hinner du få veta säkert
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 22:00:36 följande:
    Fy bubblan för sura säljare. Mailade en om en auktion jag vann för ett tag sen, har inte fått varan. Fick detta tillbaka:hej när satte du in pengarna? har inte hittat ditt alias på mitt konto, kan vara därför leveransen tar tid.men får väl kolla kontot igen.säljer ganska mkt på tradera & många som betalar, har man då inte skrivit sitt alias så är det svårt för mig & veta vem som betalt. Går inte riktigt att gissa.Jag har både märkt med alias och mailat när jag satt in pengar! Jäkla tölp!
    vem var det ??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-13 22:02:04 följande:
    ja.. jag tror det lutar åt den om jag får bestämma.. =)) vi vill ha mycket o titta på för han.. o iaf lite färger.. men jag gillade ju naturen runt omkring i sjungel.. spanar man så hittar man lite olika djur =) delfin e med fin.. men bara vatten som natur.. men.. ja.. svårt.. sambon betalar o jag sätter upp.så vi låter max bestämma i morgon innan vi beställer =)) vitt i resten av rummet tänkte vi ? har en blå tapet hemma redan eg.. men tror inte vi tar den..
    Jag tror det blir fint vilken än ni sätter. Men den vita framhäver ju iofs fototapeten bättre.
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15