Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-21 11:45:50 följande:
    God dagens! Några bra erbjudanden man inte får missa i dag? Så shoppingsugen
    det var du tydligen igår med Det finns och är undanlagt...
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-21 11:50:39 följande:
    Känns lite bättre. Men i dag är det knappt någon vila så jag hinner inte tänka. Kanske bara bra. Skall träffa en kompis i kväll o gråta ut. Tack för att du frågar. KRAM
    Det är bra att gråta ut...*KRAM*
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-21 16:45:30 följande:
    Jaa jag vet att alla hjälper... Ni är ju så dundersöta och snälla  Jag ska ha allt i pyttesize Hmm om det blir en grabb lär jag och Liljan få slåss. Vilken syn! Båda lika ont och handikappade slåss om Molosar Då lär dom allt virra på huvudet om "galna svenskar"

Ingen risk, för du ska ju ha en tös

www.tradera.com/auction/auction.aspx
  • Zvartaliljan

Smiter in en stund här medans älggrytan står o puttrar på spisen {#lang_emotions_tongue_out} (brorsan som sköt o bjöd på lite kött)

Fick hem lite fint post idag, bland annat den rosa lurvoverallen från Småfolk i strl.62, vad jag nu ska med den till
    Prolistern är laddad...måste ha bort allt som ligger här nu så man får plats med allt nytt

• Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2009-10-21 18:17:08 följande:
    gött Vet du, måste man ladda om prolisterprogrammet varje gång man vill använda det? och hur kopierar jag betalinfo för att slippa skriva om det manuellt varje gång? (försökte i T -tråden men ingen hade visst tid )
    vet inte vad du menar med ladda om?
    Automatiskt vinnarmail kan du fylla i på din sida på tradera Gå in under "säljverktyg"
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2009-10-21 18:39:50 följande:
    aha, går det att kopiera där tro? eller följer det med automtiskt?
    nej du laddar ner programmet till din dator o startar det därifrån sen.
    stökmamma skrev 2009-10-21 18:39:50 följande:
    aha, går det att kopiera där tro? eller följer det med automtiskt?
    om du använder "duplicera" när du skapar en ny auktion så blir det en exakt likadan auktion, med samma text när det gäller allt. Så du slipper fylla i på nytt, du bara ändrar rubrik/text/bild utefter vad det är för något du ska sälja.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15