Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-10-22 21:21:31 följande:
    Liljan har ni kollat upp så hon inte är för trång så att det gör ont och att det är därför hon inte vågar
    Ja de har kollat och hon har fullt normala tarmar o allt...de hittar inget fel alls
  • Zvartaliljan
    svischan skrev 2009-10-22 21:44:20 följande:
    Jag är jätteglad att meddela att vi påbörjat utredning för sekundär barnlöshet! Din mössa och några småttisar från smultronhjärtat ska läggas i en låda, men de SKA användas, helst snart=)
    åhh STORT LYCKA TILL {#lang_emotions_flower}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-22 22:35:06 följande:
    Å era stackare! Jag har en vaken E här med hosta. Har tvångsinhalerat igen Ska ringa läkaren imorgon för nytt pulmicortschema. Har kört bara med airomir nu i några veckor men det räcker inte på vintern....
    Nä här kör vi med både pulmicort och airomir nu...och Maia har klarat sig bra på det *peppar peppar*
    Har E blivit vaccinerad?? Jag är så nervös att Maia ska hinna åka på skiten innan hon får vaccinet...
    Hoppas E blir bättre, kanske bra om ni får komma in och inhalera lite på sjukhuset. Det hjälpte Maia supermycket sist.
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2009-10-22 22:47:33 följande:
    usch va jag lider me era små* skickar lite styrkekramar till mammorna*
    Tack Det är bara så skönt att få prata av sig o klaga lite här...även om problemen känns pyttiga i jämförelse med andras. Men lika trött på det blir man ju ändå...o jag känner verkligen att jag inte orkar med allt krångel längre. Hoppas att lillebror blir en stark liten buddha och inte ett dugg lik sin syster...
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2009-10-22 22:57:20 följande:
    Så är det. Man lider när ens barn mår dåligt oavsett varför och vi är alla mammor och behöver få klaga av oss ibland. det är ju de som är så otroligt skönt här, det finns alltid nån man kan få råd eller tips  av, eller bara en axel eller kram vi håller tummarna för en buddha, då växer han ur den där hawaisuiten fort
    haha sambon såg hawaiisuiten o den fick inte godkänt...men det skiter jag i Jag tycker lillebror kan ha den med typ ett par jeans till, kommer bli skitfint {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan

Hej hopp

la in en lite OT-bild i BT men efter 6 timmars slit så måste jag ju få visa upp den lite

Incommunicado - Så söööt han är lille Adrian {#lang_emotions_heart} Men du...är det kameran eller är han lite gul?? {#lang_emotions_undecided} Tänker på gulsot...han ser ut som Maia gjorde...lite väl solbränd liksom, men det kanske bara är kameran?

• Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2009-10-23 16:28:41 följande:
    wooow va fin
    Tack Det är värt allt arbete bara man får se hennes min imorgon {#lang_emotions_heart} Storasyster fyller om en månad så jag anar att hon kommer kräva en minst lika fin nu {#lang_emotions_sealed}
    Jag är ju fortfarande nybörjare o det blev en hel del fel o motgångar med denna tårtan...men man måste ju öva för att bli bra
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-23 16:31:37 följande:
    Hej hej Guuuu vilken fin tårta, herregud så duktig du är O tack för världens sötaste klänning, Meja kommer bli såååå fin i den. O gubben som annars aldrig bryr sej om kläder har blivit helt kär i klänningar och rosa så han blev också nöjd
    Ja men det blir ju lätt mycket klänningar o rosa till henne nu när ni haft en grabb innan, tror det blir så för de flesta Var den jättestor eller kanske man kan hoppas på en bild i bt snart?
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-23 16:53:19 följande:
    liljan ..mkt nice tårta.. har inte börjat än =S.. har inte gått med max som springer vöerallt.... du färskostkrämen tro d den e tillräckligt tjock för att kunna spritsa med å ha som hår till kakmostret???... tycker inte att det e så gott å ha smörkräm till kakmostrets hår=S
    svarade dig på facebook istället.
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 16:51:02 följande:
    Åhhhhh wow vilken tårta!!!!!
    Tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15