Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LillaÄrtan skrev 2009-10-28 20:39:37 följande:
    mortillsju: RÖDA tycker jag
    Tack.... jag fundilerar jag (hade hoppats att jag skulle nöja mig med de svarta som var arvegods) men så nu när jag ser bilden med de röda nyinköpta så måsta jag nog behålla dem
  • mortillsju
    LillaÄrtan skrev 2009-10-28 20:30:48 följande:
    Hej tjejer!! Jag är i behov av mycket & stor hjälp ikväll av er. Hoppas någon har lust att hjälpa mig Mina tjejer ska till fotografen imorgon, vi ska ta några kort som deras pappa ska få nu till farsdag nästa söndag! Men VILKA kläder ska man välja.... Lägger olika alternativ i BT.....
    Jag tycker inte du ska mixa starsen med pussel, för rörigt och tar bort fokus från barnen tror jag. Översta kombon är jättefin (prickiga ärmar på) men även pussel på dem båda tror jag blir bra....*tänker vidare*....
  • mortillsju
    LillaÄrtan skrev 2009-10-28 20:45:30 följande:
    eller.... så har Klara pusseltröja och kjol (röd eller cerise?) och Julie drak-klänningen & pussel...
    Det låter fiiint....lika men ändå lite olika *gillar* fota det och visa
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-28 20:51:00 följande:
    Mortillsju: JAg tycker svarta brallor.
    Ja det är fint....praktikst (bra byxa med från Reima) men den röda är lite glad ....men det blir ju enfärgat å andra sidan Sickna I-landsproblem....
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 22:13:49 följande:
    Varannan mening är lögn  Bara massa snack och dravvel!!
    Är det ett Tarderaköp??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 22:16:48 följande:
    Blocket tyvärr
    Usch det är så trist att bli lurad Jag röstar på tuffa stilen jag....bara tuta och kör som Buttelina säger!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-31 21:34:21 följande:
    Godkväll! Här diskuteras håklippning och växasäng
    Hoho allas dilemme.

MÅSTE berätta att s som fyllt tre börjat sova i egen säng nu efter att ha sovit i min sen hon föddes
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-31 21:31:20 följande:
    JAg har också en bestämd dam och där krävs det en bra film eller nån annan trevlig muta.
    Mina har fått chips hos frissan Men nu behövs det inte längre de älskar att gå till "snälla Birna"....
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-31 21:37:16 följande:
    Å vad hon är duktig! E sover mer hos oss än i egen säng. Jag brukar säga att han gott kan göra det länge till. Vi får väl se.
    Han är ju så liten än. Ingen brådska. S har alltid varit en gosgris. Hon somnar inte själv men det funkar nu att sova i den egna sängen, innan vaknade hon efter 1½ timme och gallskrek. Vi har delat en 90 säng sen hon föddes, det börjar blir trångt nu tycker jag men hon älskar det där trånga bökandet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15