Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-22 14:58:21 följande:
    ÅÅåh va kul Högg den direkt när jag såg den på T igår, hon kommer bli sååå söt.
    ja den är ganska liten för o vara en 56a så den ska nog passa snart Jättefin är den, syns bara på insidan att den är tvättad, tror inte det kommer störa dig.
    Den skulle ju iaf inte vara så fin på lillebror här
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-22 14:58:24 följande:
    tydligen liljan
    haha näääääää jag skojade ju bara

Jag handlade en fiiiin julklänning idag, på LINDEX! {#lang_emotions_surprised} Har inte varit där på evigheter men tänkte utnyttja kupongen så det blev tre polotröjor, en underbar finklänning, svarta klackskor, svart diadem med rosett och så den där fina pälsvästen
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-22 15:04:39 följande:
    Hoppas hon växer på sej så hon kan ha den snart då, än så länge så är 44 stort på henne Naaah, lillebror hade nog inte varit så värst fin i den
    Jo kan tänka mig det, hon är ju som Maia var, Maia drunknade i 44 första veckorna Jag har köpt några set i 38 på T till lillebror så jag är förberedd om det blir en liten plutt igen.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-22 15:24:17 följande:
    Ja visst är det. Fast jag vill ha den till mina stora tjejer, inte till lillpluttan.
    Till stora tjejer är det nog annorlunda, vet en 9-åring som skulle flyga i taket över o få den Mamman däremot skulle nog kräkas bara av synen
  • Zvartaliljan

ÅHHHHH idag kom en massa fint i lådan, eller nja, inte i lådan, jag fick hämta på utlämningsstället för det var så mycket Bara paketet från Nelly.com/Linus&lotta kunde fyllt 3 brevlådor Underbara Hummeloverallen, jag är helt KÄR {#lang_emotions_heart} 98 ser ganska perfekt ut...men tyvärr vill inte loppan prova Hon springer runt o leker prinsessa i nya kalaskläderna från Lindex istället

• Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-22 18:39:22 följande:
    superfin lindex klänning, får nog åka dit en runda
    Gör det, den kommer bli väl använd vid alla fester i jul/nyår {#lang_emotions_heart} skönt o redan ha en kalasoutfit klar...så slipper man stressen kring det sen när man är höggravid att jaga runt efter festkläder till Maia...nu avlöser alla kalas varandra inom familjen dessutom. På lördag fyller yngsta systerdottern år, imorgon ska jag göra en slott-tårta till henne
  • Zvartaliljan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-22 18:46:44 följande:
    ÅÅÅåååå västen du köpt, börjar den i 86 eller!? En SÅN ska T ha till sin röda body och kjol på lucia ju. Min lilla tomtenissa
    jag tror den börjar på 86/92. Maia har 98/104 på sin. Den är så mysig {#lang_emotions_heart} Maia ska också få ha den till tröja och kjol, jättefint ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15