Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

stökmamma skrev 2009-10-22 13:21:04 följande:
    varför handla för ett år när man ändå åker flera gånger lixom???
    Ännu värre-såå jädrans tråkigt att lägga två veckor av sin semester i Ullared*denna håla* När man kan glassa på en playa utomlands menar jag{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Nu har jag surfat loss-danskorna snackar om att små fugl synte om första helgen i november för salg medan andra säger att det blir sista helgen eftersom Molo vill helst att så många som möjligt ska ha hunnit köpa vinteroveraller till fullpris..
    Hoppas såklart på första helgen{#lang_emotions_sunny}

• Smultronhjärta
    splitends skrev 2009-10-22 13:30:24 följande:
    hejhej va är dte för spec med danska kläder? har sätt den hrä tråden länge och funderat . men dte fanns ingen förklaring i TS rutan. och en annan fråga. om någoin kollar på unga mödrar från danmark? den mammasomheter stina som precis ska döpa sitt barn har så himla fina nalle puh o hans vänner nappar.. ingen som vet vart man kan få tag på dem?tanx
    Älskar danska kläder eftersom de skiljer sig från mainstream,roligare mönster och bra passform på mycket

Unga mödrar har jag sett en del av men jag klarar inte av det,tycker det är smått tragiskt.Känns som om producenterna har vinklat det helt galet
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-10-22 13:54:09 följande:
    Var hittar du sådana rykten?
    Bornibyen chatten
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-22 13:55:32 följande:
    Så småfuglarna de säger det? Första helgen är ju redan nästa helg! Ja hoppas på den då! Fast det kvittar egentligen för båda är lediga helger.
    Japp tydligen-innan mitt trötta huvud fattade att en fugl synte måste vara att en liten fågel viskade tog det lååång tid Så kass på danska-fast det visste du väl redan
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-10-22 13:58:29 följande:
    Vilka dagar brukar det vara molo?
    Senaste gångerna har det varit onsdag-söndag
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-10-22 13:59:22 följande:
    Små fåglar sjunger blir det väl? *retas*
    Ha ha-ja du har ju också fått uppleva live hur kass jag är på danska
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-22 14:03:03 följande:
    Smultron: Nu har jag hållt mej från att fråga i flera dagar, nu går det inte mer... Varför sälja brandstromjeansen? Passar de inte?
    Passar superbra skulle jag tro men med 13 par NS så måste andra flytta
  • Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2009-10-22 14:03:40 följande:
    Är det första onsdagen i november gråter jag ihjäl mig, den endaste dagen i hela världen jag inte kan åka... Idag har det handlats för fulla muggar, inte danskt men lite NS (oj då ovandligt) och två elodie details åkpåsar... Vill köpa mer
    Isf lär vi få veta det snart
    stökmamma skrev 2009-10-22 14:04:37 följande:
    nej, nästa helg är väl mr för kort varsel??? näe, nu försöker ju jag planera in sista helgen så den blir det
    Hoppas Molo lyssnar på dig för din skull- Jag vill dit NU,helst igår
    JsN skrev 2009-10-22 14:04:47 följande:
    Bra, för jag kan lösa nästan vilken dag som helst i november så länge det inte är fredagar. (Tror inte maken har mer flexledigt till mina utfärder...)
    Men han lär ju Pytte massa fina meningar när mamma är på utfärd
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-10-22 14:11:35 följande:
    Och fixar barnvakt så jag får sova efteråt inte att förglömma!
    Just det, stora pluspoäng för det Min hade tokstädat hela kvarten när jag kom hem{#lang_emotions_heart}

Det verkar som om allas gubbar innerst inne gillar att mammorna åker på salg trots allt-aldrig har det nuppats så friskt i de danskälskande hushållen som inför salg,gubbar som är chaufförer,är hemma med barnen,växlar pengarna och pysslar för att mamman ska få salga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15