Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-25 19:01:43 följande:
    Javisst! Å vad den var söt!! Dessa ska mina tjejer ha: Michaela www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673... Alicia www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=703... Nikita www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=678... Anjelin www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673... Hoppas att länkarna funkar nu...
    Vilka fina julklänningar{#lang_emotions_tongue_out} De kommer va så fina!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 19:16:14 följande:
    Godkväll Här har man varit barnfri hela dagen o vad har man gjort då?? Jo dum som man är så storstädar man hela huset som en galning hela dagen...varje liten vrå, upp o ner för trappen, runt med dammsugaren, under sängarna, in i vartenda hörn. Så vad händer?? Jo man får såklart världens foglossning och hemska värkar!!! *korkad* Jaja...jag har bara mig själv att skylla...nu sitter jag i soffan o pysslar med T istället o hoppas att de hemska sammandragningarna snart lägger av... Förresten, någon som på rak arm vet vad pusseltröjan kostar ny? Ord.pris alltså. jr.storlek
    299:- tror jag det är

Och har inte du blivit tillsagd att vila{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis: Ska jag beställa så hojtar jag och nu har du inget val!! K vill ju ha,behöver,borde få en galen zebra av tomten Det viskade hon till mig
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-25 19:42:50 följande:
    Fast Otto har hotat med skiljsmässa då . Men "bra" pris, 699 kr! Åh, attans vad jag MÅSTE lära mig att läsa genom mina inlägg innan jag postar dem så att ni slipper alla mina ständiga stavfel *bannar mig själv*.
    Ha ha- han tyckte inte om den lika mkt som K då alltså Och ja, bättre pris är Toys iaf,jag köpte vår för 350 spänn på Maxi så det känns ju som om 699 är normalt normalpris
    Stoffe visste nog inte vad jag släpade hem den gången zebran åkte med när jag ändå köpte FP stolen,han är ju inte direkt överförtjust i denna mojäng
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-25 19:49:31 följande:
    Hej tjejer!!! Bara inne en snabbis, inget nytt om molo verkar de som!? Ledig till onsdag nu, HÄRLIGT! I morgon väntar banken och trevligt extra jobb. på Tisdag har vi inga planer och på onsdag åker vi till busfabriken med Ronya, man och alla ugnarna
    Hej!

Visst gillar din lilla också Fisher Price hoppzebra?
    Roligt med Busfabriken-underbart ställe... Max springer som en galning och mamman FL:ar
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-25 19:56:09 följande:
    Jo, hon gillar den, men har ingen egen  Busfabriken ja, jag har aldrig varit där... Ronyas ungar fick de i julklapp förra året, å NU åker vi... har haft liiiite svårt att få ihop de innan
    Ha ha tur att ni hinner avverka förra årets julklapp innan det är dags för nästa iaf Men ni lär nog inte vara ensamma där med tanke på höstlovet{#lang_emotions_sealed}
    Och jag är inte mycket klokare jag som sitter här och funderar på att åka till Gekås imorgon..kunde lika gärna skjuta mig i foten känns det som{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-25 20:01:32 följande:
    Verkar inte vara nån bra idé nä.. Attans med folk det är på gekås nu alltid, tycker jag. Eller alltid, så ofta är jag inte där förstås
    Men jag är där vanligen väldigt ofta så nu har jag nästan lite Gekåsabstinens Och den där abstinensen övertalar lätt förnuftet så jag lär ju tuta bilen dit imorgon..
    JsN skrev 2009-10-25 20:05:16 följande:
    Sitter och hoppas att lollopard kör någon drive när hela kollektionen är på plats.JAg har hittat en pyjamas som pytte bara måste ha... Synd att den är blå bara. www.lollopard.se/Shop/Product.aspx?ProductID=...
    Men den är ju jättefin{#lang_emotions_heart} Blått är ju fint eller är det för likt lila kanske
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 20:11:25 följande:
    ja just det, du gillade den också ja då är ni iaf två
    Håller med- jag får vibbar som påminner om modet i skolorna där man blandar helt skumma stilar som blekta tokstora joggingbyxor med klackskor eller superpiffat upptill
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-10-25 20:19:57 följande:
    haha ja så gammal är inte jag  på min tid var det tighta brallor & 15cm skor * ryser*
    Ja det var det på min tid också- snortighta byxor a`la urinvägsinfektion med instoppad piffig skjorta och höga klackar..Några år innan dess gick jag runt i Docs,gubbabyxor och oversizetröjor..Fy vad hemskt
    Det är mina brorsbarn(tonåringar och nej jag är inte såå gammal) som nuförtiden går runt i dessa vidriga mysbyxor med klackar till{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 20:27:44 följande:
    Älskar och FP, så bra och söta saker. Vi fick även en sån där Hopp´n´pop från FP eller vad den hette. Där hänger dom inte fritt utan mer som en så gåstol fast med fjädrar, man kunde även låsa hjulen så den stod fast. Den gillade dom mera.
    Jo jag gillar FP lite...
    Jag har sniffat upp en sådan hop n pop också-kanske ska kolla närmare på den då,Tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15