Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-24 19:29:18 följande:
    Godkväll! Det är väl bättre i omgångar?
    Ja du har nog rätt-sparar på småkossorna lite till då
    Tänkte jag skulle unna mig ett glas rött eftersom jag är så duktig och prolistar en lördag men voj voj vad jag blev mosig i huvudet av det där glaset *mindre bra för prolistandet*

Vad händer här? Tråden är ju nästintill död idag Alla kanske iof sig håller i sina salgpengar och vågar därför inte närma sig
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-10-24 19:54:27 följande:
    God kväll i tråden! Sitter och försöker lägga kort rätt i datorn. Börjar närma mig slutet.. Har bara 1½ är kvar nu Smultron: Ett litet omdöme kan du väl ge mig Såg att du hade gett många och vill ju inte att du missar mig
    Fixat
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-24 20:02:10 följande:
    godkväll att ingen lagt bud på denna fina suit www.tradera.com/Molo-bodysuit-stl-92-HELT-NY-...#pic  undra om det är nån fart på tradera..
    Nää- den kostar ju lika mycket på salgen
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-25 12:52:59 följande:
    Fast det gör i princip alla. Tycker att här är så himla dött nu för tiden . Kom tillbaka alla!!! Låt oss "umgås" iaf! Tillsammans är vi starka  
    Ha ha- jaaa låt oss vara starka att stå emot alla erbjudanden som trillar in på mailen hela tiden
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2009-10-25 13:03:52 följande:
    Till Smultron och Stormis: Starka kan vi vara Har avsagt mig alla nyhetsbrev, för sååå stark är jag tyvär inte Speciellt inte som man nu kollar smått, måååste hålla mig, vill inte shoppa så här tidigt
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-25 13:06:54 följande:
    Jag får nyhetsbrenven, men öppnar inte dom  Då skulle jag bergis oxå trilla dit.
    Åh ni starka kvinnor Själv har jag nog nyhetsbrev från de flesta webshopar med kläder och jag öppnar samtliga Inte lika stark alltså
  • Smultronhjärta
    Love Isac skrev 2009-10-25 13:47:05 följande:
    Ida T har sånna strumpor.Finns i de flesta webshopparna i TS...=)
    Jag håller också med..och lägger till Pops strumpor som tips
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-25 16:37:19 följande:
    Hej i tråden!! Vad hittar ni på idag? Vi har varit på innebandy som vanligt och sen bara slappat.
    Hej!

Jag kikar precis in och det är lika lite action som tidigare idag{#lang_emotions_dreamer}
    Själv har jag postat 14 paket för att sen upptäcka att "min låda ändrat tömningstider på söndagar{#lang_emotions_yell} Tidigare var det kl 17 på söndagar och nu har de ändrat till 13 så det hjälpte ju inte ens att min redan snurriga hjärna har problem med klockan just idag
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-25 18:12:35 följande:
    Idiotköp inför salgen, men jag letade efter denna i våras utan att hitta den. Så nu åkte jag dit. Mutter... Hade varit kul med ny, men det står ju att den ska vara fin, får hoppas på det: www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1007...
    Åh men den är ju så fin den turkosa
    Själv budade jag precis hem klänningen till nästa decemberkort i kalendern som mor/far-mor ska få av tomten
    www.tradera.com/Helt-ny-pepparkaksklanning-strl-62-auktion_100281960
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 18:33:39 följande:
    Tycker inte att vaccinet känns tillräckligt testat....
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 18:39:28 följande:
    Däremot så hade vi också en sån hoppgunga som vi klämde fast i dörrkarmen och den har alla tre gillat, plus att man kan plocka bort den på ett kick.
    Jag är ju lite sucker för Fisher Price då...å andra sidan kan det bli en aningens dyr gunga om Lova vägrar{#lang_emotions_dreamer}
    lillronya skrev 2009-10-25 18:41:39 följande:
    Åååå så söt!!
    Visst var den söt Jag gillar allra bäst att den är ny och att jag slipper ta mig till affären för att få hem den
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-25 18:51:23 följande:
    JA sånt gillar man Hittade nyss fyra fina julklänningar på lindex sida. 886 kr med rabatten(25% på ett köp). Perfekt!! Ännu mer perfekt är att min mamma betalar.
    Sånt gillar man ännu mer-gratis är gott

Jag var en sväng på Lindex i Småland igår, hittade velourisar och så fanns där en del på rea och så 25% på det Kunde inte låta bli denna söta när den reades
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3904732&path=3403475;3215210;3232580;6328352;6328448
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15