• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-15 09:12:19 följande:
    Men är mannen din sjukskriven?? Och du jobbar halvt? Inget påtagligt jobbigt hoppas jag?
    Ja han är sjukskriven, eftersom han måste till Distriktsköterskan varje dag och läggas om. Har ju ett öppet sår som ska läka efter att de tagit ut en systa.

Jag jobbar halvtid för att jag har lust. Skyllde på att jag har vårdnadsbidrag för Emilio.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-15 09:18:38 följande:
    Ja han är sjukskriven, eftersom han måste till Distriktsköterskan varje dag och läggas om. Har ju ett öppet sår som ska läka efter att de tagit ut en systa. Jag jobbar halvtid för att jag har lust. Skyllde på att jag har vårdnadsbidrag för Emilio.
    Kära nån. Här händer det sannerligen saker.

Bara skönt att gå ned i tid, jag hade också gjort det om jag kunnat men 75% känns minsta möjliga. Och med nuvarande barnomsorgsalternativ kan jag inte jobba mer pga av deras öppettider. Men, men...

Så jag förstår dig absolut och tycker du gör helt rätt. Har man en stor familj är det i sig motsvarande en hel arbetsdag!!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-15 09:22:23 följande:
    Kära nån. Här händer det sannerligen saker.Bara skönt att gå ned i tid, jag hade också gjort det om jag kunnat men 75% känns minsta möjliga. Och med nuvarande barnomsorgsalternativ kan jag inte jobba mer pga av deras öppettider. Men, men...Så jag förstår dig absolut och tycker du gör helt rätt. Har man en stor familj är det i sig motsvarande en hel arbetsdag!!
    Ja allt på en gång.

Ja det känns jättebra att ha tagit beslutet om att gå ner i tid. Dock hade jag inte planerat att mannen skulle vara sjukskriven. Det blir lite tufft ett tag, men det går ju över.
  • Jes sica
    saturnina skrev 2009-10-15 09:31:43 följande:
    Någon som vet om det blivit bebis hos ängeln?
    Va hon skulle väl inte ha än eller?
  • Tjollabolla
    Jes sica skrev 2009-10-15 09:32:48 följande:
    Va hon skulle väl inte ha än eller?
    saturnina skrev 2009-10-15 09:31:43 följande:
    Någon som vet om det blivit bebis hos ängeln?
    Hon hade väl skickat ett sms till Butte igår att det var vattnet som hade gått och att värkarna kommit igång, så dom trodde det blev bebis inatt... Sen har vi inte hört mer! SPännande värre...

Nej, hon var ju bara i v.35, det var på exakt samma dag i graviditen som Liam föddes {#lang_emotions_surprised}
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • LitenBlomma

Vad är rabattkoden till Lilla Mirakel? Höst...nånting har jag för mig?

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Jes sica
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 09:37:51 följande:
    Hon hade väl skickat ett sms till Butte igår att det var vattnet som hade gått och att värkarna kommit igång, så dom trodde det blev bebis inatt... Sen har vi inte hört mer! SPännande värre... Nej, hon var ju bara i v.35, det var på exakt samma dag i graviditen som Liam föddes
    Jaha oj!! Då lär de ju hamna på neo igen som man alltid gör det innan v 36 tråkigt. men spänannde ändå med bebis
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-15 09:27:24 följande:
    Ja allt på en gång. Ja det känns jättebra att ha tagit beslutet om att gå ner i tid. Dock hade jag inte planerat att mannen skulle vara sjukskriven. Det blir lite tufft ett tag, men det går ju över.
    Ja det går ju över!! Lite tufft med ekonomin  mmen ändå fint att en period kunna vara tillsammans lite mer även om det nu beror på sjukdom....
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-15 09:46:16 följande:
    Ja det går ju över!! Lite tufft med ekonomin  mmen ändå fint att en period kunna vara tillsammans lite mer även om det nu beror på sjukdom....
    Ja precis.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15