• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 10:49:30 följande:
    Vi kanske ska byta
    hehe kanske det kanske{#lang_emotions_dreamer}

Nää plugga dax & fixa lite tvätt innan vi ska ge oss ut i kylan {#lang_emotions_throwup}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-10-15 10:17:40 följande:
    Incomunicado, väl?
    japp, jag o Ängeln skulle ha samma dag, me hon hann först förstår jag nu när jag läser i tråden. hoppas allt gått bra! {#lang_emotions_gravid}

Hejsan! är på jobbet idag och gästspelar.

Jag var på mvc igår och lillpojken har vänt sig själv! {#lang_emotions_sunny} Damien var också sen så bm tror att det är gott om utrymme i magen helt enkelt. Han är inte fixerad än men som sagt det var samma med D så jag är inte orolig just nu iaf. Inget planerat snitt för min del i dagsläget med andra ord, 11 nov är det som gäller än.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-10-15 11:00:27 följande:
    japp, jag o Ängeln skulle ha samma dag, me hon hann först förstår jag nu när jag läser i tråden. hoppas allt gått bra! Hejsan! är på jobbet idag och gästspelar. Jag var på mvc igår och lillpojken har vänt sig själv!  Damien var också sen så bm tror att det är gott om utrymme i magen helt enkelt. Han är inte fixerad än men som sagt det var samma med D så jag är inte orolig just nu iaf. Inget planerat snitt för min del i dagsläget med andra ord, 11 nov är det som gäller än.
    Hej!
    Å vad skönt att han har vänt sej själv!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • mortillsju

Och här sitter jag och spanar in BT efter bilder på era lurvar för att se hur de ser ut på de små. Jobbigt....jobbigt det är hårt att vara på topp. MEN jag kan verkligen inte välja färg på de lurvar jag ska köpa till de små...

• LJ2
    saturnina skrev 2009-10-15 10:44:19 följande:
    Jes sica skrev 2009-10-15 10:19:31 följande: Min kompis spydde i 9 månader. Det första hon sa efter förlossningen var "jag mår inte illa".
    låter som mig det
    första gången jag kunde äta va himmelsk!!! utan att va rädd för att få upp det!!
    men dom e värda det {#lang_emotions_kiss}
    * 3 underbara busfrön *
  • melizza

Goddag i tråden!!

Shoppas det nåt eller sparar ni salgpengarna

Jag är mest ute efter en brun lurv med orange kantband men vill ha lite rea och på B&R fanns den ju bara i smått......

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • LJ2

ingen som vet OM det blir salg än? eller när det brukar vara?
    hmm.. kanske står i salgtrådarna när de varit.. ett hum kanske de kan ge..

* 3 underbara busfrön *
  • saturnina

Det var kul när hon skulle vara med på en matfotografering i jobbet. Slank in på toaletten då och då. Sen fick hon med sig massa räkor hem. Kom hem - in på toaletten - sen romantisk räkmiddag med maken.

• saturnina
    LJ2 skrev 2009-10-15 11:34:51 följande:
    låter som mig det första gången jag kunde äta va himmelsk!!! utan att va rädd för att få upp det!! men dom e värda det
    Fast andra gången var det inte så farligt. Så det kan ju bli annorlunda.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-15 11:36:34 följande:
    ingen som vet OM det blir salg än? eller när det brukar vara? hmm.. kanske står i salgtrådarna när de varit.. ett hum kanske de kan ge..
    Förra hösten var det i början på november. Tror jag var där den 9nde...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15